Pagina 1 van 1
probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:24
door koach
hey iedereen
vandaag heb ik mijn nano simkaart voor men iphone 5 ontvangen nu ik heb een probleem
de nano simkaart zit in de iPhone en heb verbinding met proximus netwerk maar ik moet nu bellen naar 1911 maar em zegt dit nummer niet in gebruik is..
als ik naar 6000 wil belden zegt hij niet toegelaten
wat moet ik nu doen?
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:26
door Vaganzza
Onlangs las ik hier ergens dat het nummer 1911 foutief is en dat er een 17xx nummer moest gebeld worden... Ik weet alleen dat nieuwe nummer niet meer van buiten, misschien dat iemand anders hier nog opkomt.
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:27
door Vaganzza
Sorry, vergeet vorige bericht. Ik heb het gevonden: Blijkbaar had iemand het nummer 1712 gekregen om te bellen, maar moest het 1911 zijn. Dus 1911 zou normaal juist moeten zijn... Een mens herinnert zich iets vaag en wil dan meteen helpen...

Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 13:40
door koach
dat nummer kan ik niet bellen want em zegt oproep niet toegelaten ale ja niet in gebruik zegt em
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 14:32
door Lord Utopia
Wat zegt de welkomstbrief van Generation Connect je?
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 14:39
door koach
alles is inmiddels opgelost
met dank aan Eva van Belgacom
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 14:40
door Lord Utopia
En wat was de oplossing, voor de mensen die hier in de toekomst problemen mee hebben?
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 23 mei 2013, 15:26
door koach
mijn nummer had nog een standaardblokkering actief staan voor uitgaande oproepen
Eva van belgacom heeft dat gedeactiveerd en toen werkte alles wel

Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 24 mei 2013, 12:54
door koach
weet er iemand de APN instellingen voor hotspot functie bij proximus voor iphone 5?
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 24 mei 2013, 20:06
door Converted
@koach zelfde als internet apn: internet.proximus.be
Herstarten en tetheren maar:)
[
Post made via mobile device ]
Re: probleem met generation connect
Geplaatst: 24 mei 2013, 21:25
door koach
bedankt
