stilte

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer

Ik merk de laatste tijd dat wanneer een gesprek ontvangen of gevoerd wordt dat de eerste 5 a 10 seconden er een doodse stilte heerst. Zowel beller als ontvanger horen niks. Zijn er nog mensen die dit voorhebben?
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

+5secs is het hier niet, maar mss 2secs. Had ik vroeger niet, maar ligt volgens mij niet aan de operator (want na overschakeling nr proximus heb ik het nog steeds).
Ligt aan mijn cyanogenmod android mod denk ik. 't is erg kort bij mij, dus nooit de moeite gedaan om het op te lossen.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Indien je dit op nationale calls hebt kan je volgens mij best eens een ticket loggen bij Base om routing na te kijken. Let wel, je zal voorbeelden van gesprekken moeten kunnen geven en die mogen maximum 48u oud zijn. Voor internationale calls is dat ook nodig, maar maximum 24u oud omdat er bij de carrier moet kunnen gelogd worden. Let wel, internationale routing kan van tijdelijke aard zijn, dit word door Base (of Proximus of Mobistar) pro-actief gemonitored en indien de success-rate te laag word verandered men van carrier.
Afbeelding
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer

Nog wat testen gedaan en het doet zich alleen voor wanneer de telefoon een verbinding heeft via 3G (in Kortrijk - ontvangst is ok). Ik heb ondertussen de helpdesk gecontacteerd en zij raden aan om 3G uit te schakelen? Het doet zich trouwens ook voor Base <-> Base waarbij beide telefoons zich in dezelfde ruimte bevinden (dus vermoed op dezelfde mast). Eigenlijk is het wel grappig want als er iemand een telefoon krijgt op het werk, hoor je die wel zeker minimum 3 keer 'hallo hallo' zeggen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Ook gehad op mijn iphone. Constante stilte. Enige oplossing is terugbellen... MV wist ook van niks en had geen oplossing. Ben dan maar naar proximus gegaan. In de weken voor mijn nroverdracht wel geen last meer van gehad, maarja..
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”