Speakersetje HPTC/gamen

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
2lan
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 4 keer

Hallo,

Momenteel gebruik ik een asus E45MI als blueray speler en surf pc met een oud creative 5.1 setje t5400 en een led monitor (2xhdmi, dvi, vga).
Doch het boxen setje is einde leven en wil dit gaan vervangen.
Meer eerste idee was een http://www.logitech.com/nl-be/product/s ... ystem-Z906.
Dit heeft meerdere optische ingangen dus kan daar dan ook de gamepc op aansluiten ipv de huidige dual headset stukken als ingangen.
Doch collega's raden een audio/video versterker aan als bv de http://usa.yamaha.com/products/audio-vi ... /htr-4065/
Maar die heeft enkel HDMI ingangen.
Dan moet ik dus eerst lang de versterker passeren met de hdmi kabel doch gaat dat nog gaan voor te gamen, hoe gaat win7 daar mee omgaan?
Van verbruik vind ik voor de versterkers vanaf 270W tegen over 23W (http://www.expertreviews.co.uk/pc-speak ... ifications) voor de Logitech?

In de toekomst staat ook een PI op het verlanglijstje, daar voor zou een hdmi/toslink splitter kunnen gebruikt worden.

MvG
2Lan
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

Ik heb die Z906 hier thuis ook staan, en ik ben daar zéér uiterst tevreden van, beste Logitech surround set die ik al gehad heb...

Ik heb er m'n Apple TV rechtstreeks op aangesloten via SPDIF, voor Airplay muziek (iTunes of Spotify van iPhone, iPad of rMBP)
M'n Samsung TV heb ik op de andere SPDIF aansluiting aangesloten, en de TV ingesteld op "external speakers". Geluid dat nu van de PS3, Xbox360, Telenet Digicorder of Boxee Box komt is nu mooi 5.1 zonder dat ik steeds met de sources moet zitten sukkelen...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
2lan
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 4 keer

Bedankt voor de feedback.
Klopt dat verbruik van 23W ongeveer, op de subwoofer stond dacht ik 0.5A, wat toch op een 110W max uitkomt?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

Het verbruik kan ik niet meten, mijn metertje is defect. En kwa "zoveel of zoveel watt" kan ik het ook niet goed inschatten, maar dat kreng gaat LUID, echt verschrikkelijk luid. Soms heb ik medelijden met m'n buren, maar dan moet de muziek ook maar niet zo goed zijn...

Als je wil kan je hem altijd eens komen "bekijken" of "beluisteren" :)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”