trage uploadspeed

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Soete01
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag nog eens een speedtest gedaan en het is zo dat ik 3 X na elkaar een upload meting krijg van 3.02 terwijl deze anders 3.80 , 3.82 is...

Het is wel zo dat wanneer ik de stekker van mijn modem ( docsis 3.0 ) uittrek dan komen er 2 blauwe lampjes tevoorschijn wanneer hij klaar is met opnieuw opstarten.

En dan is mijn upload meting veel beter altijd rond de 3.84.

Maar mijn modem houd het nooit niet lang vol met 2 blauwe lampjes, want na een uur of 3 reboot hij automatisch en wordt het trg 1 blauw lampje.

Het is ook zo wanneer mijn 2 blauwe lampjes branden ik dan een hogere ping meting heb speedtest.. dit resultaat is dan 11 ms i.p.v. 7 of 5 ms.

Iemand idee hoe dit komt ??? Of wat ik kan doen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als ik je postings zo lees dan lijkt het wel of je kicked op snelheidsproblemen (doe je eigenlijk wel iets met je verbinding).

Ik zou zeggen plak tape over de LED's en doe geen speedtest meer en je zal veel beter slapen :wink:

Pas als je echt iets merkt (zonder paranoia naar je LED's te kijken)... neem dan eens contact op met Telenet.

PS. Gelieve te lezen met een beetje humor :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”