[

op sommige plaatsen gaat het sneller, waar ik woon (tienen centrum) heb ik H+ maar toch nog nooit boven de 0,9 Mbps uitgekomen, terwijl als ik in Maaseik ben dan gaat het veel beterJurgen7002 schreef:Heb je dit probleem op verschillende locaties of enkel bij je thuis/werk ?
Onder een GSM-antenne heb je geen ontvangst (van die antenne). In een appartementsgebouw met een antennes heb je vaak mindere ontvangst omdat je enkel signalen van verdere masten ontvangt.Jurgen7002 schreef:... dat met een Mobistar antenne op het dak van mijn appartementsgebouw!
Ik kan in elk geval (eveneens op een Galaxy S3) niet klagen over de snelheden over 3G:fryelectro schreef:Ik heb hetzelfde met BASE, maar heb ook al gemerkt dat het heel locatie gebonden is. Het is in mijn geval niet omdat ik op H+ met volledig bereik verbonden ben, dat dit zich ook vertaalt in goede snelheden. Volgens mij hangt het af van verschillende factoren zoals:
Ik heb meestal betere resultaten in de grotere steden terwijl je zou verwachten dat daar meer gebruikers zijn denk ik dat de providers daar gewoon meer capaciteit voorzien.
- de uplink van de antenne waarop je verbonden bent.
- de bezetting van die antenne door het aantal gebruikers.