Hallo iedereen,
Ik ben een fanatieke gamer vooral op het moment Call Of Duty Black Ops II.
Nu is het rare dat wanneer ik mijn bandbreedte controleer , via ( Hoofdmenu-options-system info)
Daar krijg ik telkens een verschillende gegevens: eerst is dit 1136 KBps. Als ik het spel opnieuw opstart is het weer 2035 KBps.
Ik heb een aantal live chats gehad met de live support van Activision, nu blijkbaar is volgens hun alles in orde.
Mijn NAT is OPEN , en tijdens het spelen heb ik enkel Steam en Black ops II draaien.
Ze zeiden dat het niet normaal is dat mijn bandbreedte aantal continu veranderd...
Dat ik mijn ISP moet contacteren en eventueel moet vragen om een manier te vinden voor een stabiele bandbreedte...
Ik heb zelf Telenet Fibernet 60 Mb.
bandbreedte verandering Black Ops II
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Het probleem is dat ik regelmatig een lagspike.
Dit is bijna aanwezig op elke server.
Ik heb net Telenet gecontacteerd, en zei kunnen mij geen support geven op gebied van port forwarding.
Deze poorten gebruik ik momenteel.
3074 TCP AND UDP
UDP: 27000-27030
TCP: 27014-27050
Dit is bijna aanwezig op elke server.
Ik heb net Telenet gecontacteerd, en zei kunnen mij geen support geven op gebied van port forwarding.
Deze poorten gebruik ik momenteel.
3074 TCP AND UDP
UDP: 27000-27030
TCP: 27014-27050
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 761 keer
- Bedankt: 252 keer
Heb je misschien nog een andere firewall draaien, in de vorm van een anti-virus/malware suite, bijvoorbeeld? En ik neem aan dat je de poorten ook in de Windows Firewall hebt opengezet?
Als je via wifi speelt, kan dat uiteraard slechtere latency opleveren. Als ik me niet vergis, is er voor CoD-BlackOps2 ook een "onofficiële" multiplayer zoals er ook voor MW2 eentje bestaat, en bij MW2 had je ook geregeld lag op vele servers.
Als je via wifi speelt, kan dat uiteraard slechtere latency opleveren. Als ik me niet vergis, is er voor CoD-BlackOps2 ook een "onofficiële" multiplayer zoals er ook voor MW2 eentje bestaat, en bij MW2 had je ook geregeld lag op vele servers.
-
- Plus Member
Ik ben bedraad verbonden utp kabel.
Wanneer ik het spel voor het eerst na installatie heb opgestart vraagt hij toestaan of niet in de firewall, dan heb ik toestaan geklikt.
Het spel staat tussen de lijst met toegestane programma's in de firewall.
Hoe kan ik dan nog apart deze poorten open zetten in de firewall???
Qua anti-virus heb ik Microsoft Essentials.
Wanneer ik het spel voor het eerst na installatie heb opgestart vraagt hij toestaan of niet in de firewall, dan heb ik toestaan geklikt.
Het spel staat tussen de lijst met toegestane programma's in de firewall.
Hoe kan ik dan nog apart deze poorten open zetten in de firewall???
Qua anti-virus heb ik Microsoft Essentials.
-
- Plus Member
Update !
Volgens Activision blijkt het probleem te liggen bij de bandwidth.
Kheb mijn port forwarding gedisabled en dan blijft mijn connection info hetzelfde... ( die letters blijven hetzelfde) port forwarding state: moderate ( logisch)
dus het ligt niet aan de port forwarding... Activision zegt dat het aan de bandwidth ligt, dat blijkbaar ook al heb je een goede connectie qua
download en upload speed, dan kan je nog een onstabiele bandwidth hebben.....
Morgen eens bellen naar Telenet wat ze zeggen...
Volgens Activision blijkt het probleem te liggen bij de bandwidth.
Kheb mijn port forwarding gedisabled en dan blijft mijn connection info hetzelfde... ( die letters blijven hetzelfde) port forwarding state: moderate ( logisch)
dus het ligt niet aan de port forwarding... Activision zegt dat het aan de bandwidth ligt, dat blijkbaar ook al heb je een goede connectie qua
download en upload speed, dan kan je nog een onstabiele bandwidth hebben.....
Morgen eens bellen naar Telenet wat ze zeggen...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Volgens mij is Activision ook maar aan het gokken.
Vraag hun anders eens naar welke servers je connectie maakt en doe hier eens een ping test op.
Verder kan je de normale speedtest doen om te kijken of die stabiel is of niet (welke resultaten haal je trouwens ?)
Ik zie trouwens niet in wat dit met port forwarding te maken heeft.
Vraag hun anders eens naar welke servers je connectie maakt en doe hier eens een ping test op.
Verder kan je de normale speedtest doen om te kijken of die stabiel is of niet (welke resultaten haal je trouwens ?)
Ik zie trouwens niet in wat dit met port forwarding te maken heeft.
-
- Plus Member
Activision wilt mij niet het ip adress geven van één van de servers ...
Is er methode dat ik via commanprompt iets kan openzetten, zondanig dat wanneer ik het spel opstart, en verbinding maak met een gameserver dat het ip adress dan
verschijnt?
Het heeft idd niks te maken met port forwarding.
Dat hebben ze zelf toegegeven. Ze zeiden ook dat mijn connection info , als je het spel hebt kan je via options-S. Een overzicht zien van je verbinding
met de servers. En ze zei dat dat in orde is , maar nog beter kan. Dit is natuurlijk ook afhankelijk vanwaar je woont...
Conclusie: Kan ik iets doen zondanig dat het ip adress zichtbaar wordt , waneer ik connect?
Is er methode dat ik via commanprompt iets kan openzetten, zondanig dat wanneer ik het spel opstart, en verbinding maak met een gameserver dat het ip adress dan
verschijnt?
Het heeft idd niks te maken met port forwarding.
Dat hebben ze zelf toegegeven. Ze zeiden ook dat mijn connection info , als je het spel hebt kan je via options-S. Een overzicht zien van je verbinding
met de servers. En ze zei dat dat in orde is , maar nog beter kan. Dit is natuurlijk ook afhankelijk vanwaar je woont...
Conclusie: Kan ik iets doen zondanig dat het ip adress zichtbaar wordt , waneer ik connect?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Op de command line "netstat -na" of Wireshark installeren of TCPView ...
[youtube]5wMYj_Lxe2w[/youtube]
[youtube]5wMYj_Lxe2w[/youtube]