OVH: caller-id bij onnet gesprekken
Geplaatst: 07 apr 2013, 22:16
Ik heb mijn nummer geporteerd naar OVH en gebruik dit ook als caller-id.
Het nummer dat ik van OVH gekregen heb, geef ik nooit door en beschouw het gewoon als een administratief nummer, zoals het lijnnummer dat je bij Belgacom internet krijgt.
Deze week heb ik echter gemerkt dat mijn OVH-nummer als callerid doorgegeven wordt als ik naar andere OVH-klanten bel. In de klantenportaal staat mijn geporteerd nummer als caller-id ingesteld en dat wordt ook getoond voor andere gesprekken.
Bij het overzicht van gemaakte oproepen staan deze gesprekken ook anders vermeld: 'international OVH voip' ipv 'national Belgium'
Weet iemand een truc om toch het geporteerde nummer te laten weergeven? Het is nogal stom om speciaal Betamax te moeten gebruiken om naar OVH-klanten te bellen, maar het is wel een work-around.
Het nummer dat ik van OVH gekregen heb, geef ik nooit door en beschouw het gewoon als een administratief nummer, zoals het lijnnummer dat je bij Belgacom internet krijgt.
Deze week heb ik echter gemerkt dat mijn OVH-nummer als callerid doorgegeven wordt als ik naar andere OVH-klanten bel. In de klantenportaal staat mijn geporteerd nummer als caller-id ingesteld en dat wordt ook getoond voor andere gesprekken.
Bij het overzicht van gemaakte oproepen staan deze gesprekken ook anders vermeld: 'international OVH voip' ipv 'national Belgium'
Weet iemand een truc om toch het geporteerde nummer te laten weergeven? Het is nogal stom om speciaal Betamax te moeten gebruiken om naar OVH-klanten te bellen, maar het is wel een work-around.