Bbox2 vast ipadres probleem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
hast66
Starter
Starter

Hoi
Ik had bij vrienden een ip camera helpen installeren.
Na wat gesukkel en een port geforward 164 kon ik de beelden bekijken maar ik moest elke 36u een ander ip adres:164 aanroepen om de beelden te bekijken.
omdat belgacom het ip adres om de 36u wijzigt.

Om geen gedoe te hebben met NOIP oid hadden ze een vast IP adres aangevraagd en gekregen: 091.xxx.xxx.xxx
Maar nu kan ik op dit vaste IPadres: 091.xxx.xxx.xxx:164 niets zien.
Dan wilde ik de port forward instellingen nog eens nakijken maar ik kan op de site die Bbox2 (192.168.1.1) niet meer inloggen.
De homepage vraagt een serienummer maar hij geeft steeds aan dat die onjuist is terwijl ik vroeger met dat serienummer wel kon inloggen.
Hoe krijg ik die beelden online?

Bedankt
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

de LK*****DP**** zijn toch in hooft letters he?
nolfie
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ja, dit zijn hoofdletters
Afbeelding
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

heb je trouwens al eens naar en site als http://www.myip.nl/ gesurf zo dat je zekker bent dat je al je vast ip hebt
vuurvos
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 207 keer
Contacteer:

hast66 schreef:...omdat belgacom het ip adres om de 36u wijzigt.
Dit is ondertussen al een hele tijd 96 uur.
hast66
Starter
Starter

Van het vast IPadres ben ik al 3 dagen zeker.
Daarvoor surfte ik bij mijn vrienden naar http://www.mijnip.be en dan kon ik bij mij thuis via dat ip adres naar hun camera kijken totdat dat ipadres veranderde
maar sinds dat vast IPadres lukt dat niet meer????
:bang:
De serienummer wordt idd met hoofdletters ingevoerd. Voor dat vatse ipadres werkte dat wel?
hast66
Starter
Starter

AAAARGH :evil: raadsel van het serienummer is opgelost:
De laptop van mijn vrienden is een oude Medion laptop met een kapot toetsenbord. Nu hebben ze daar een ander toetsenbord bijgezet dat draadloos werkt.
Hierop kan je vlot typen maar als je 2 dezelfde letters na mekaar wil ingeven moet je daartussen 1 sec. wachten anders verschijnt dat teken maar 1 keer. :roll:
Laat dat serienummer toch ergens 2 nullen achtereen bevatten zeker dus verschenen er bij mij altijd maar 14 bollekes ipv 15.
Nu heb ik de instellingen van de port forward eens bekeken maar niets veranderd en nu kan ik de beelden wel bekijken. :beerchug:
me no undersdant
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”