Digicorder stuk:geen compensatie voor opnames sinds 1/1/2013

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 284 keer
Bedankt: 98 keer
Te Koop forum

Half januari is onze digicorder stuk gegaan (bleef in een upgrade loop hangen die telkens faalde). De digicorder was het laatst nieuwe model, net 7 maanden oud.
De digicorder binnengebracht in een Telenet servicecenter waar deze vervangen werd en me beloofd werd dat ik een compensatie zou krijgen voor de verloren gegane opnames.

Ik bel naar Telenet om te horen naar deze compensatie, dit wordt niet gedaan. Na lang aandringen, kreeg ik op zeer onvriendelijke wijze te horen dat dit pas sinds dit jaar niet meer wordt gedaan.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Provider gebonden boxen komen er hier niet in :nono: , weer een nadeel wat je met die dingen hebt . Moet mijn toestel kapot gaan , laat ik hem herstellen of vervangen onder garantie , en bouw de harde schijf over desnoods . Tijd dat deze koppelverkoop dringend aan banden wordt gelegd , de klant heeft er geen voordeel bij ! .
Afbeelding
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 5 keer

Liber! schreef:Na lang aandringen, kreeg ik op zeer onvriendelijke wijze te horen dat dit pas sinds dit jaar niet meer wordt gedaan.
Je leest best eerst de bijzondere voorwaarden van de Digicorder vooraleer je zo'n gebruikleend toestel in huis haalt:
De Klant erkent dat bij herstelling of vervanging van de (HD) Digicorder de gegevens die werden opgeslagen op de harde schijf van de (HD)
Digicorder geheel of gedeeltelijk kunnen worden beschadigd of verloren gaan. Telenet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de rechtstreekse of onrechtstreekse gevolgen van dit verlies/deze beschadiging.
bron: http://klantenservice.telenet.be/attach ... n-pdf-2012
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 284 keer
Bedankt: 98 keer
Te Koop forum

Klopt dat volgens de voorwaarde Telenet kan doen wat ze willen. MAAR in het verleden gaven ze vlot compensaties en hiermee zijn ze gestopt.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 649 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

raf1 schreef:Je leest best eerst de bijzondere voorwaarden van de Digicorder vooraleer je zo'n gebruikleend toestel in huis haalt:
De Klant erkent dat bij herstelling of vervanging van de (HD) Digicorder de gegevens die werden opgeslagen op de harde schijf van de (HD)
Digicorder geheel of gedeeltelijk kunnen worden beschadigd of verloren gaan. Telenet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de rechtstreekse of onrechtstreekse gevolgen van dit verlies/deze beschadiging.
Alsof je een "keuze" hebt. Wat als je daar niet me akkoord gaat. Dit is zo'n typische "zo is het, en daarmee gedaan" regel waar je kunt akkoord gaan of elders klant worden.
Dat ze mensen dan de mogelijkheid geven eigen hardware te gebruiken dan kunnen ze er ook de verantwoordelijkheid voor dragen. Nu is het toestel van TN, ontvangen ze huur en draait de klant nog de verantwoordelijkheid. Van eenzijdigheid gesproken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Liber! schreef:Klopt dat volgens de voorwaarde Telenet kan doen wat ze willen. MAAR in het verleden gaven ze vlot compensaties en hiermee zijn ze gestopt.
Het is anders wel de eerste keer dat ik hier van hoor.
Al meerdere keren van die digicorders binnengebracht wegens defect en nooit iets over een compensatie vernomen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Vroeger kreeg je soms enkele films gratis na wat aandringen. De retentie politiek is trouwens in het algemeen afgenomen bij TN... vandaag zal je eerder te horen krijgen dat je "het maar moet afbollen als je niet tevreden bent" (dit zijn letterlijke quotes !) daar waar je vroeger nog wat compensatie in de wacht kon slepen.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Modbreak:
Niet toegelaten acties: berichten die verband houden met licentie of copyright schendende zaken of in verband met criminele praktijken.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... bw.svg.png[/img]

Er zijn nog altijd alternatieven ter compensatie.

Men oogst wat men zaait zeg ik zo maar.
Laatst gewijzigd door TiTanium 04 feb 2013, 17:41, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”