Half januari is onze digicorder stuk gegaan (bleef in een upgrade loop hangen die telkens faalde). De digicorder was het laatst nieuwe model, net 7 maanden oud.
De digicorder binnengebracht in een Telenet servicecenter waar deze vervangen werd en me beloofd werd dat ik een compensatie zou krijgen voor de verloren gegane opnames.
Ik bel naar Telenet om te horen naar deze compensatie, dit wordt niet gedaan. Na lang aandringen, kreeg ik op zeer onvriendelijke wijze te horen dat dit pas sinds dit jaar niet meer wordt gedaan.
Digicorder stuk:geen compensatie voor opnames sinds 1/1/2013
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Provider gebonden boxen komen er hier niet in
, weer een nadeel wat je met die dingen hebt . Moet mijn toestel kapot gaan , laat ik hem herstellen of vervangen onder garantie , en bouw de harde schijf over desnoods . Tijd dat deze koppelverkoop dringend aan banden wordt gelegd , de klant heeft er geen voordeel bij ! .

- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Je leest best eerst de bijzondere voorwaarden van de Digicorder vooraleer je zo'n gebruikleend toestel in huis haalt:Liber! schreef:Na lang aandringen, kreeg ik op zeer onvriendelijke wijze te horen dat dit pas sinds dit jaar niet meer wordt gedaan.
bron: http://klantenservice.telenet.be/attach ... n-pdf-2012De Klant erkent dat bij herstelling of vervanging van de (HD) Digicorder de gegevens die werden opgeslagen op de harde schijf van de (HD)
Digicorder geheel of gedeeltelijk kunnen worden beschadigd of verloren gaan. Telenet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de rechtstreekse of onrechtstreekse gevolgen van dit verlies/deze beschadiging.
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Alsof je een "keuze" hebt. Wat als je daar niet me akkoord gaat. Dit is zo'n typische "zo is het, en daarmee gedaan" regel waar je kunt akkoord gaan of elders klant worden.raf1 schreef:Je leest best eerst de bijzondere voorwaarden van de Digicorder vooraleer je zo'n gebruikleend toestel in huis haalt:De Klant erkent dat bij herstelling of vervanging van de (HD) Digicorder de gegevens die werden opgeslagen op de harde schijf van de (HD)
Digicorder geheel of gedeeltelijk kunnen worden beschadigd of verloren gaan. Telenet kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de rechtstreekse of onrechtstreekse gevolgen van dit verlies/deze beschadiging.
Dat ze mensen dan de mogelijkheid geven eigen hardware te gebruiken dan kunnen ze er ook de verantwoordelijkheid voor dragen. Nu is het toestel van TN, ontvangen ze huur en draait de klant nog de verantwoordelijkheid. Van eenzijdigheid gesproken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 57 keer
Het is anders wel de eerste keer dat ik hier van hoor.Liber! schreef:Klopt dat volgens de voorwaarde Telenet kan doen wat ze willen. MAAR in het verleden gaven ze vlot compensaties en hiermee zijn ze gestopt.
Al meerdere keren van die digicorders binnengebracht wegens defect en nooit iets over een compensatie vernomen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Vroeger kreeg je soms enkele films gratis na wat aandringen. De retentie politiek is trouwens in het algemeen afgenomen bij TN... vandaag zal je eerder te horen krijgen dat je "het maar moet afbollen als je niet tevreden bent" (dit zijn letterlijke quotes !) daar waar je vroeger nog wat compensatie in de wacht kon slepen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
Modbreak:
Niet toegelaten acties: berichten die verband houden met licentie of copyright schendende zaken of in verband met criminele praktijken.
Niet toegelaten acties: berichten die verband houden met licentie of copyright schendende zaken of in verband met criminele praktijken.
Laatst gewijzigd door TiTanium 04 feb 2013, 17:41, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak
Reden: Zie modbreak