Ik werk als ergotherapeut in een rusthuis en zou graag een kunstwerk maken met cd's.
Daarom vroeg ik mij af of iemand soms nog cd's liggen die hij/zij niet meer gebruikt? Deze zijn altijd welkom!
Alvast bedankt!
Isa
Oude/gebruikte cd's
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Wat je ook kan doen is eens gaan vragen bij je plaatselijk containerpark, normaal mogen ze dat niet meegeven,
maar voor hetgeen wat jij doet denk ik dat ze geen probleem maken.
maar voor hetgeen wat jij doet denk ik dat ze geen probleem maken.
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik denk dat je in een kringloopwinkel er ook zeer makkelijk aan kunt geraken 
(het zijn maar tips
)

(het zijn maar tips

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 8 keer
De douane heeft er ook regelmatig over, maar ik vrees dat ze die niet meegeven 
J.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Oh, crap. Ik heb er vorige week nog een 30-tal of zo weggegooid met het huisvuil... :/
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Ik woon rond het Gentse. Het zou natuurlijk super zijn als je mij er een 50tal kunt bezorgen! Voor verder af te spreken had ik je graag een privébericht gestuurd maar aangezien ik een starter ben kan ik dit niet. Kan iemand van de admins mij aub toestemming geven om een privébericht te sturen.MClaeys schreef:Welke locatie? Ik zal thuis eens kijken. Als men ma ze nog niet weggesmeten heeft kan ik er wel een stuk of 50 bezorgen.
Mocht dit niet mogelijk zijn, kan je mij ook een e-mail sturen op isa(@)mailme(.)pm (haakjes weg doen).
Alvast bedankt!