In Kapelle op den bos is sinds zondag een telefoonkabel beschadigd.
Door de feestdagen gaat het probleem pas vrijdag opgelost worden.Heeft de klant dan recht op een compensatie?
Telefoonstoring
-
- Premium Member
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 18 keer
Update:Na 5 dagen nog steeds geen vaste lijn ,dus zal het voor volgend jaar zijn.(zou normaal vandaag opgelost geweest zijn.)
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
-
- Pro Member
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
een telefoonkabel die beschadigd wordt door een derde partij geeft geen recht op een schadevergoeding van Belgacom.
een schadevergoeding kan alleen gevraagd worden als u 'alleen' last heeft gehad van een storing die te laat wordt opgelost.
Door de kabelbeschadiging zit een hele buurt zonder telefonie, internet en tv en hier kan Belgacom niets aan doen.
U kan zich eventueel wel richten tot de firma die de kabel beschadigd heeft.
een schadevergoeding kan alleen gevraagd worden als u 'alleen' last heeft gehad van een storing die te laat wordt opgelost.
Door de kabelbeschadiging zit een hele buurt zonder telefonie, internet en tv en hier kan Belgacom niets aan doen.
U kan zich eventueel wel richten tot de firma die de kabel beschadigd heeft.
-
- Moderator
- Berichten: 18397
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 25 keer
Gezien de klant niets te maken heeft met degene die de storing veroorzaakt heeft, en jij als klant ook de naam van de schuldige firma niet kan weten, moet je de schade wel claimen bij Belgacom, liefst per aangetekend schrijven.
Belgacom zal je dan schriftelijk laten weten op wie U de schade moet verhalen.
Belgacom zal je dan schriftelijk laten weten op wie U de schade moet verhalen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 2643
- Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 223 keer
Je kan dit gewoon volgens de algemene voorwaarden claimen.
Oorzaak doet in dit geval niet ter zake.
Dit kan je gewoon telefonisch via de klantendienst of door even contact op te nemen met Eva van Belgacom, hier actief op het forum.
Oorzaak doet in dit geval niet ter zake.
Dit kan je gewoon telefonisch via de klantendienst of door even contact op te nemen met Eva van Belgacom, hier actief op het forum.