Pagina 1 van 1

Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 13:37
door Tomby
Blijkbaar kan je nu ook na 16u gratis bellen naar mobiele telefoonnummers als je bepaalde Shakes hebt. Het bizarre is echter dat je dat zelf moet activeren. Heeft iemand een idee wat de gedachte daarachter is ? Ik kon niet zo direct de caveat vinden. Of wordt Telenet gewoon specialist in het aanrekenen van gratis diensten aan mensen die niet beter weten (cfr HDXL discussie) ?

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 14:48
door ubremoved_539
De gedachte is van geld te blijven verdienen aan de "dommerikken" die het niet weten.

Hetzelfde verhaal met het HD XL pakket dat blijkbaar gratis is bij een shake.

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 16:36
door williamh
Bij aanvang nieuwe Shake op 12 nov. was de Optie FreePhone Mobile reeds geactiveerd.
Via "Mijn Telenet" - vaste telefonie - extra diensten kun je dit nazien.
Misschien moeten oudere contracten dit nu zelf activeren, toch kan Telenet perfect nagaan wie in aanmerking komt voor deze optie.
Zou klantvriendelijker zijn denk ik.

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 16:43
door meon
Dat, en ik denk niet dat een leverancier zomaar opties mag aan/uit zetten.
De mogelijkheid tot communiceren is iets anders...

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 16:59
door williamh
Nieuwe opties uiteraard niet, maar als deze gratis optie tot je betalend pakket behoort denk ik niet dat het een probleem zou geven.

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 17:00
door Tomby
meon schreef:Dat, en ik denk niet dat een leverancier zomaar opties mag aan/uit zetten.
Wat voor zever is dat nu. Als het gratis is, waarom zou dat gewoon niet mogen ? Als ze TV-zenders in hun standaard offering toevoegen, dan moeten we die toch ook niet aanvragen ? En de Homespot heb ik ook niet moeten aanvragen, meer zelfs, die hebben ze standaard zelf direct aangezet toen ze de dienst begonnen zijn (wat nu wél iets is dat ik me kan inbeelden dat sommigen het liever niet hadden).

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 17:09
door krisken
Homespot is een extra dienst die je kan aan/uit zetten. Als je echter dingen gratis maakt is dit prutsen aan een contract, éénzijdig. Dus misschien is dit het probleem?

Ook hier : een mailing rondsturen (of daar eens de straten vol mee plakken) was niet slecht

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 17:11
door Tomby
Ik wil er wel effen bij vertellen dat er vandaag in de bus ook een folder zat over hoe je dit kan activeren...

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 17:14
door Patje
Sorry dat ik het even aanhaal, maar hier werd al meermaals over gesproken op UB en dit ongeveer al een 1 jaar geleden ... toen moesten we dat zelf activeren in "mijn telenet" als ik me goed herrinner had men tot 1000 minuten.

Edit: linkje
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... le#p406523

Re: Telenet FreePhone Mobile

Geplaatst: 12 dec 2012, 18:00
door Tomby
En ik dacht dat ik iets nieuws gevonden had :bang: . Gisteren toevallig tegengekomen op de site, en dan nog toevalliger blijkbaar vandaag een folder in de bus van Telenet.