Telenet FreePhone Mobile
-
- Elite Poster
- Berichten: 6557
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Blijkbaar kan je nu ook na 16u gratis bellen naar mobiele telefoonnummers als je bepaalde Shakes hebt. Het bizarre is echter dat je dat zelf moet activeren. Heeft iemand een idee wat de gedachte daarachter is ? Ik kon niet zo direct de caveat vinden. Of wordt Telenet gewoon specialist in het aanrekenen van gratis diensten aan mensen die niet beter weten (cfr HDXL discussie) ?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De gedachte is van geld te blijven verdienen aan de "dommerikken" die het niet weten.
Hetzelfde verhaal met het HD XL pakket dat blijkbaar gratis is bij een shake.
Hetzelfde verhaal met het HD XL pakket dat blijkbaar gratis is bij een shake.
- williamh
- Member
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 02 okt 2012, 19:02
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 2 keer
Bij aanvang nieuwe Shake op 12 nov. was de Optie FreePhone Mobile reeds geactiveerd.
Via "Mijn Telenet" - vaste telefonie - extra diensten kun je dit nazien.
Misschien moeten oudere contracten dit nu zelf activeren, toch kan Telenet perfect nagaan wie in aanmerking komt voor deze optie.
Zou klantvriendelijker zijn denk ik.
Via "Mijn Telenet" - vaste telefonie - extra diensten kun je dit nazien.
Misschien moeten oudere contracten dit nu zelf activeren, toch kan Telenet perfect nagaan wie in aanmerking komt voor deze optie.
Zou klantvriendelijker zijn denk ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6557
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Wat voor zever is dat nu. Als het gratis is, waarom zou dat gewoon niet mogen ? Als ze TV-zenders in hun standaard offering toevoegen, dan moeten we die toch ook niet aanvragen ? En de Homespot heb ik ook niet moeten aanvragen, meer zelfs, die hebben ze standaard zelf direct aangezet toen ze de dienst begonnen zijn (wat nu wél iets is dat ik me kan inbeelden dat sommigen het liever niet hadden).meon schreef:Dat, en ik denk niet dat een leverancier zomaar opties mag aan/uit zetten.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Homespot is een extra dienst die je kan aan/uit zetten. Als je echter dingen gratis maakt is dit prutsen aan een contract, éénzijdig. Dus misschien is dit het probleem?
Ook hier : een mailing rondsturen (of daar eens de straten vol mee plakken) was niet slecht
Ook hier : een mailing rondsturen (of daar eens de straten vol mee plakken) was niet slecht
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3675
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Sorry dat ik het even aanhaal, maar hier werd al meermaals over gesproken op UB en dit ongeveer al een 1 jaar geleden ... toen moesten we dat zelf activeren in "mijn telenet" als ik me goed herrinner had men tot 1000 minuten.
Edit: linkje
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... le#p406523
Edit: linkje
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... le#p406523
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png