Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Gelieve in het vervolg je post na te lezen voor je deze plaatst. Ik zag gisteren te twijfelen om de €350 te bieden. Je hebt ferm geluk dat ik dit niet gedaan heb, anders was dit een geldig bod geweest!
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
@Krisken: Hierin kan ik je enkel maar bijtreden.
Begrijp je nu waarom ik voor die pfSense-bak het officieel gespeeld heb? Ik heb al bijna een biedstrijd verloren omdat er nog iemand meende te kunnen bieden terwijl de termijn al verlopen was (hier op UB).
Sorry maar als ik een porsche plaats op een 2dehands site/forum voor 1000€ ipv 100000€
dan gaat iedereen weten dat dit een foutje is.
Bij deze nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Er is ook een verschil tussen 2 (!!!) nulletjes te weinig plaatsen en een compleet ander getal plaatsen. Hoe dan ook, als je dit op ebay probeert en iemand bied je 1000 euro voor je porsche ben je hem ook kwijt. Doe je dit neit...account afgesloten.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti