Gisteren (match Brugge - Waregem) wilde mijn schoonvader en schoongrootvader samen de match Brugge - Waregem bekijken. Hiervoor wilde ze gebruik maken van een Sporting dagpas. Ze wilden deze bestellen toen de match ging beginnen. Echter, op kanaal 190 werd aangegeven dat het "wegens technische problemen momenteel niet mogelijk was om een sporting dagpas aan te schaffen. Er werd zo snel mogelijk aan een oplossing gewerkt". Nu, oplossing is er dus niet gekomen... Abonneren zou wel gegaan zijn (maar dat is dan onmiddellijk €15/maand extra en hebben ze niet gedaan.
Nu mijn vraag/vermoeden. Ben ik nu te achterdochtig om te stellen dat Telenet dit moedwillig doet tijdens een topmatch?
Zodat mensen die echt gevierd zijn om te kijken toch maar een abonnement aan gaan? Een echte service zou toch zijn indien er technische problemen zijn met dagpassen, de boel gewoon compleet open te gooien voor iedereen?
Ik kan trouwens nergens ook maar enige info vinden ivm deze storing...
Telenet Sporting dagpas - Technische problemen
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Langs de andere kant, 9.95€ voor een "dag"pas en een "maand"pas v.a. 16.15€ (ik weet wat kiezen; dag pasjes zijn zwaar overpriced
). Ik zou persoonlijk verhaal halen via de klantendienst van Telenet.

Denk niet dat ze dit "moedwillig" doen. 10€ voor 24h toegang is zeer snel verdiend.woutervh schreef:Nu mijn vraag/vermoeden. Ben ik nu te achterdochtig om te stellen dat Telenet dit moedwillig doet tijdens een topmatch?
Heb je ze die dag opgebeld via de klantendienst? Zo ja wat was hun antwoord? Lijkt mij straf dat ze dat niet even manueel kunnen regelen indien er problemen voordoen.woutervh schreef:Een echte service zou toch zijn indien er technische problemen zijn met dagpassen, de boel gewoon compleet open te gooien voor iedereen?
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Maar kan je een "maand"pas ook opzeggen na 1 maand? Of hang je eraan vast voor een jaar?
Mijn ervaring is wel dat als er zich technische problemen voordoen om iets te bestellen via je TV je idd gewoon kan bellen naar de klantendienst waar ze dit in orde kunnen brengen. Volgens mij wordt dit meestal zelfs vermeld in de foutmelding...
Mijn ervaring is wel dat als er zich technische problemen voordoen om iets te bestellen via je TV je idd gewoon kan bellen naar de klantendienst waar ze dit in orde kunnen brengen. Volgens mij wordt dit meestal zelfs vermeld in de foutmelding...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7444
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
Ik denk ook niet dat het moedwillig is, tenslotte zoals gezegd verdiennen ze er veel te veel geld aan !!!
volgens mij is het een optie dus maandelijks opzegbaar en als het niet zo is is het max 6 maand.
Als je de promo neemt is het wel minstens 6 maand en dan moet je eens rekenen
10+10+10+16.15+16.15+16.15 delen door 6 maand= 13.075€
volgens mij is het een optie dus maandelijks opzegbaar en als het niet zo is is het max 6 maand.
Als je de promo neemt is het wel minstens 6 maand en dan moet je eens rekenen
10+10+10+16.15+16.15+16.15 delen door 6 maand= 13.075€
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Elite Poster
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 216 keer
Inderdaad, als je zou veronderstellen dat je veel wil kijken is zo'n dagpas natuurlijk een slecht idee. Maar in dit geval is het slechts de 2e keer in een jaar tijd dat er van gebruik gemaakt ging worden. Dan is het toch nog voordeliger van éénmalig een dagpas aan te schaffen