Ik bel dus naar de betaallijn (078 05 6000)
Donderdag 10u: bandje dat afspeelt, wachttijd 5 tot 10 minuten, ik wacht 10 minuten en leg af
Donderdag 11u: nieuwe poging, ik wacht 10 minuten
Donderdag 14u: ik wacht TWINTIG minuten
Donderdag 15u30: ik wacht opnieuw 10 minuten
Na veel zoeken op de site vind ik een contactformulier, ik vul dit in om me terug te bellen -> geen reactie
Maandag 09u: Ik wacht wederom 20 minuten! Ik geef aan dat ik teruggebeld wens te worden... nog steeds geen reactie.
Dinsdag stuur ik een klacht door naar de ombudsdienst, ik ben het beu!
Woensdag 08u (deze ochtend dus): weer een bandje, wachttijd tot 10 minuten. Ik geef aan dat ik zo snel mogelijk gebeld wens te worden. We zijn al namiddag, 15u, en nog steeds niets gehoord!
Wat moet ik nu nog doen zeg! Persoonlijk naar Brussel trekken om aan te geven dat m'n schoonvader is overleden? Ik vind het echt een grote schande!
Mensen klagen ook veel over Telenet, maar daar hebben ze mij na 5 minuten wachten onmiddellijk geholpen, EN waren ontzettend meegaand omwille van m'n verlies! Mag ook gezegd worden. En bij TestAankoop & National Geographic was een mailtje (met overlijdensakte) voldoende om abonnement te stoppen. Maar er is zelfs geen mailadres naar Proximus te vinden ! ! Zéér slechte service

EDIT:
Als ik dus verschillende topics hier overlees, zou ik eigenlijk 30 minuten of langer moeten wachten? Moest ik de factuur zelf in m'n bus krijgen, ik verscheur ze pertinent, laat ze maar komen met een deurwaarder .... Maar nu is het wel m'n schoonmoeder die de factuur zal blijven ontvangen! Dus moet het wel in orde komen. Wij moeten tijd vrijmaken om de administratie in orde te brengen...