... eer de helpdesk een via my edpnet aangemaakt ticket onder ogen krijgt ?
Op 16/9 heb ik een ticketje gemaakt, tot op vandaag nog geen enkele reactie ontvangen. Bij eerdere tickets had ik ook al dat gevoel, toen kwam er pas schot in de zaak na telefoontje of support-chat.
Edpnet, iets doet mij vermoeden dat dergelijke tickets niet in de juiste queue terechtkomen... Moet beter kunnen, toch ?!
helpdesk: hoe lang duurt het ...
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Best eens bellen en hun dat melden dan 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 983
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg geen antwoord op mijn mail. Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Raar, als ik ze bel antwoorden ze direct. En edpnet kan je langs geen kanten vergelijken met dommel hoor 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1107
- Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
- Locatie: 8930 Rekkem
- Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
- Bedankt: 120 keer
Ja, bellen of chat en je bent direct geholpen. Maar wat is het nut dan van een ticket te kunnen openen via my edpnet ?
Ik heb met opzet nog niet gebeld, want wou mijn vermoeden bevestigd zien.
Dit hier is bedoeld als tip aan edpnet dat er iets scheelt met hun systeem.
Ik heb met opzet nog niet gebeld, want wou mijn vermoeden bevestigd zien.
Dit hier is bedoeld als tip aan edpnet dat er iets scheelt met hun systeem.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Ik gebruikte het ticketsysteem vroeger voor niet dringende zaken, al kreeg ik altijd vrij snel een antwoord.
Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar 
EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
Ik vind dit wel kunnen, als er dan meer personen moesten zijn die dat ondervinden kan dit gebruikt worden als feedback voor edpnet. Feedback kan soms negatief zijn. Dan is het aan de ISP om te zien waar het misgaat.krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDPdragonflo schreef:Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?


EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Moderator
- Berichten: 18452
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3752 keer
- Recent bedankt: 10 keer
EDPNet leest het EDPNet Forum mee.krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Joachim kan dit meelezen maar dan heb je een SPOF! Hoe meer personen, hoe beter. En dat ga je bereiken door te bellen, te chatten etc en niet hopen dat men dit leest (ook al is de kans vrij groot)
Ik kan zeggen dat ik binnen de 12u antwoord krijg via tickets...maar dat is wel met een pro abonnement
Ik kan zeggen dat ik binnen de 12u antwoord krijg via tickets...maar dat is wel met een pro abonnement
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1107
- Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
- Locatie: 8930 Rekkem
- Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
- Bedankt: 120 keer
Net daarom dat ik het hier zet.philippe_d schreef:EDPNet leest het EDPNet Forum mee.krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
Ik weet ook zeker dat mijn tickets behandeld gaan worden op het moment dat deze post gelezen wordt door edpnet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 983
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb ook niet direct te klagen over hun diensten, alleen ben ik het niet gewoon dat ze niet antwoorden. We hebben ze daarjuist aan de lijn gekregen na meer dan 10 minuten wachten. Het probleem uitgelegd en toen zei de persoon aan de lijn dat we daarvoor moeten mailen of een brief sturen tsja.TiTanium schreef: Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDPIk heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar

Op mijn mail over een ander onderwerp heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en daar voor bellen zal niet direct helpen vermoed ik.
Ik kan zelf samenvatting lezen, van telefoongesprekken met hun.TiTanium schreef: EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
