Belgacom Service ... een lachertje
Geplaatst: 30 sep 2012, 22:53
Normaal gezien post ik dergelijke problemen niet op dit forum, maar mijn frustratiepeil is al zo ver gestegen, dat het toch van mijn hart moet. Hopelijk leest iemand van Belgacom dit en doet die persoon er ook iets mee.
Ik ben sinds meer dan een jaar een bizzpack (vast telefoon, internet, GSM en TV) bij Belgacom. Ik ben zelfstandige en internettoegang is beroepsmatig zeer belangrijk voor mij.
3 weken geleden (ik ben de exacte datum even kwijt) vroeg ik via het callcenter (0800/22.500) mijn verhuis aan. De persoon aan de andere kant noteerde alles netjes en zij dat ik in de loop van de volgende week een brief ging ontvangen. Indien de verhuisdatum niet paste, moest ik even terug contact opnemen. Op vrijdag 16 september nam ik, alhoewel ik nog geen brief had ontvangen, al even opnieuw contact op met het callcenter om te zien of er al een verhuisdatum bekend was (kwestie van de zaken een beetje vooruit te laten gaan). Groot was mijn verbazing toen bleek dat mijn verhuisaanvraag nog helemaal niet omgezet was in een order. Blijkbaar zat er in het systeem nog een vorig order dat nog niet afgewerkt was. Dit bleek te gaan om de aanpassing van mijn bizzpack welke ik in JULI (3 maanden geleden) aangevraagd had. Wat mij betreft was dit order volledig afgewerkt (ik werk al sinds juli volgens de nieuwe specificaties) maar blijkbaar was het administratieve gedeelte langs Belgacom kant nog niet in orde. Zolang dit order niet afgewerkt was, kon er geen order gecreëerd worden om mijn verhuis te regelen.
Om een lang verhaal kort te maken, we zijn 2 weken verder en er is nog ABSOLUUT NIETS gebeurd. Ik heb al uren aan de telefoon gehangen met het callcenter. 4 verschillende medewerkers hebben me al beloofd om mijn probleem op te lossen en terug te bellen maar geen enkele heeft nog van zich laten horen. Mijn case staat al ruim 1 week in de hoogste prioriteit (althans volgens de verschillende callcenter medewerkers) maar veel resultaat heeft dat nog niet gehad. Ik ben ondertussen al verhuisd en zit al een week zonder internet/vaste telefoon/TV.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een order van juli nog niet administratief verwerkt is ? Waarom is dit na ruim 2 weken nog altijd niet afgewerkt ? Wet welk prehistorisch systeem werkt Belgacom dat het niet mogelijk is om 2 orders voor 1 klant te registreren ?
Zelfstandigen en KMO's, Belgacom en Proximus nemen u mee naar een beter service YEAH RIGHT !!!
Een zwaar gefrustreerde Belgacom klant
Klantnummer: ***
Klantennummer best privé houden aub.
Ik ben sinds meer dan een jaar een bizzpack (vast telefoon, internet, GSM en TV) bij Belgacom. Ik ben zelfstandige en internettoegang is beroepsmatig zeer belangrijk voor mij.
3 weken geleden (ik ben de exacte datum even kwijt) vroeg ik via het callcenter (0800/22.500) mijn verhuis aan. De persoon aan de andere kant noteerde alles netjes en zij dat ik in de loop van de volgende week een brief ging ontvangen. Indien de verhuisdatum niet paste, moest ik even terug contact opnemen. Op vrijdag 16 september nam ik, alhoewel ik nog geen brief had ontvangen, al even opnieuw contact op met het callcenter om te zien of er al een verhuisdatum bekend was (kwestie van de zaken een beetje vooruit te laten gaan). Groot was mijn verbazing toen bleek dat mijn verhuisaanvraag nog helemaal niet omgezet was in een order. Blijkbaar zat er in het systeem nog een vorig order dat nog niet afgewerkt was. Dit bleek te gaan om de aanpassing van mijn bizzpack welke ik in JULI (3 maanden geleden) aangevraagd had. Wat mij betreft was dit order volledig afgewerkt (ik werk al sinds juli volgens de nieuwe specificaties) maar blijkbaar was het administratieve gedeelte langs Belgacom kant nog niet in orde. Zolang dit order niet afgewerkt was, kon er geen order gecreëerd worden om mijn verhuis te regelen.
Om een lang verhaal kort te maken, we zijn 2 weken verder en er is nog ABSOLUUT NIETS gebeurd. Ik heb al uren aan de telefoon gehangen met het callcenter. 4 verschillende medewerkers hebben me al beloofd om mijn probleem op te lossen en terug te bellen maar geen enkele heeft nog van zich laten horen. Mijn case staat al ruim 1 week in de hoogste prioriteit (althans volgens de verschillende callcenter medewerkers) maar veel resultaat heeft dat nog niet gehad. Ik ben ondertussen al verhuisd en zit al een week zonder internet/vaste telefoon/TV.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een order van juli nog niet administratief verwerkt is ? Waarom is dit na ruim 2 weken nog altijd niet afgewerkt ? Wet welk prehistorisch systeem werkt Belgacom dat het niet mogelijk is om 2 orders voor 1 klant te registreren ?
Zelfstandigen en KMO's, Belgacom en Proximus nemen u mee naar een beter service YEAH RIGHT !!!
Een zwaar gefrustreerde Belgacom klant
Klantnummer: ***
Klantennummer best privé houden aub.