Beloofde uitrol Belgacom VDSL te KAMPENHOUT ???

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
DUSSIE
Starter
Starter

Ik was telenetgebruiker en was overgeschakeld naar belgacom omdat VDSL zou worden uitgerold op 1 Okt 2012.

Volgens de site http://www.lijntest.be/ stond reeds meerdere maanden dat VDSL in kampenhoutsebaan te Kampenhout zou worden opgelevert op 1 Okt 2012.

Ook had ik contact gehad met belgacom helpdesk in Juli 2012 en deze confirmeerden eveneens dat VDSL zou opgelevert worden op 1 Okt 2012.

Na ettelijke maanden wachten eindelijk VDSL dacht ik in plaats van ADSL.

Recht over mijn deur staat sedert 2 maand reeds een nieuwe VDSL Kast maar is nog steeds niet aangesloten .

Nu blijkbaar bij nieuwe check deze week zou het pas 31 Mei 2013 zijn dat VDSL wordt uitgerold .

Begrijpen wie begrijpen kan , waarom steeds uitstellen als de kast er reeds staat ???

in plaats van hun upload te verhogen zou Belgacom beter versneld hun ADSL netwerk opwaarderen naar VDSL
want ADSL is toch niet meer van deze tijd.

:-( :-( :-(
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Te Koop forum

misschien omdat er nog ergens vezel moet worden getrokken en de gemeente de toelating niet geeft om te breken?
misschien omdat de andere nutsmaatschappijen zich niet haasten met de plannen (gas, water, elektra) door te geven?

er zijn veel mogelijke redenen, de datum die aangegeven wordt is de datum dat ze gaan PROBEREN het in orde te krijgen,
maar veel zaken, zoals de 2 hierboven, kunnen dat (grondig) uitstellen.
vuurvos
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 207 keer
Contacteer:

@TS: je moet er inderdaad niet onmiddellijk van uitgaan dat het uitstel aan hun ligt. Ik heb weet van bepaalde Brusselse randgemeenten waar BGC stoot op verzet van de lokale overheid en geen graafwerken mogen doen om nieuwe ROPs van fiber te voorzien (voor onbepaalde duur). Weet je wat er dan gebeurt als de ROPS vol zitten ? BGC moet dan een nieuwe ADSL2+ DSLAM in dienst stellen in de centrale om nieuwe klanten die BGC TV willen van dienst te kunnen zijn !! Dat is nou net het omgekeerde als wat BGC zou willen. Je ziet, alles is niet zo zwart/wit als men zou kunnen denken.

Tip: je hebt nog 2 weken om de burgemeester en/of de schepen van openware werken hierover te bevragen. Zij moeten perfect weten waarom er uitstel is en ze moeten uiteraard ook op de hoogte zijn van de aanvraag van BGC voor graafwerken. Ik vind het raar dat er geen werken mogen zijn, het is nu net typisch dat er overal ten lande werken aan het uitvoeren zijn, zo nét voor de gemeenteraadsverkiezingen :wink:
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

In veel gemeenten worden straten niet meer "zomaar" opengebroken, maar gaat men een planning maken per straat/wijk zodat voor diverse nutsvoorzieningen tegelijk de straat open moet... Zo vermijd men dat men vandaag moet openbreken voor belgacom, volgende maand voor het water, de maand erna voor de riolering, ...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”