Als ik mijn bgc punten wil omruilen zie ik nu dat er een "Deezer Premium Plus-code" is aan 4000ptn en volgens de info is dat voor 12maanden ... da's dus een waarde van 120eur voor 4000ptn ... of 3cent/punt. Da's wel erg goede value lijkt me tgover de andere aanbiedingen.
Zou het echt voor 12maanden zijn of is dit een fout op de website? Iemand al geprobeerd?
Belgacom Punten en Deezer Premium Plus-code
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
had het nog niet opgemerkt dat je kon ruilen voor Deezer codes.. dan toch eindelijk het beloofde alternatief voor Itunes.... ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat we er moeten van uitgaan dat de gepubliceerde info moet geleverd worden, al lijkt dit aanbod idd wel heel gunstig
Code: Selecteer alles
Ruil uw punten in voor onbeperkte toegang tot een wereld van muziek.
Dankzij Deezer, de onlinedienst voor muziek op aanvraag, luistert u naar meer dan 18 miljoen liedjes.
Met Deezer Premium Plus kunt u van uw muziek ook op uw tablet of smartphone genieten via de Deezer app zelfs als u niet online bent. Geniet 12 maand lang van de Deezer service vanaf het moment van activatie.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
OK, heb het uitgetest ... en het is idd 1 jaar! Beste deal die je kan hebben met bgc punten. Er zijn wel een paar voorwaarden ... enkel voor Belgische Deezer accounts, en de code heeft een einddatum voor activatie (in mijn geval was dat 31/12/2013).
Code: Selecteer alles
Your Deezer Premium+ with Belgacom subscription is valid from 26/09/2012 until 26/09/2013
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
bedankt voor de update. ja, ik vind dit ook wel een mooi aanbod... leuk te zien dat er eindelijk deftig alternatief is voor het afgenomen Itunes voordeel én dat je nu ook iets deftig kan aanvangen met die punten.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m