welke pay&go heb ik

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
johan d
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 jan 2006, 12:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb jaren geleden een geqoon pay&go kaartje gekocht. nu wil ik de tarieven hiervan raadplegen op de site van Belgacom, maar zie de "gewone" pay&go niet staan... enkel ZEN10, ZEN2, Generation...
Hoe achterhaal ik naar welke type mijn oude pay&go is omgezet?
SvenV
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 aug 2009, 11:04
Locatie: Wambeek
Bedankt: 7 keer

Hoogst waarschijnlijk bel/sms je nog steeds aan je vroegere tarieven.

Opvragen kan je ofwel via de klantendienst ofwel via de e-services van proximus.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 951
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

Door te "bellen" naar #122# krijg je te zien welk je huidig tariefplan is...
johan d
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 19 jan 2006, 12:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

#122# - thx
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”