Vorige woensdag begaf onze oude Digicorder het, dus is mijn vader donderdag om een nieuwe digicorder gereden + nieuwe modem. De winkelbediende heeft ons ook overgeschakeld naar een Fibernetshake en zei dat alles zelf vrij makkelijk in elkaar te steken is... Ik dus een half dagje vrij genomen om het vlug ff te fixen. Dacht ik...
Installatie nieuwe modem ging vlot (buiten de kabels uittrekken en in de nieuwe modem steken kan je weinig verkeerd doen mijns inziens). Maar na een half uurtje wachten kwam de activering... Mijn vader had niets van gegevens meegekregen, dus ons klantennummer nog eens uitgezocht tussen de oude papieren. Klantennummer invoeren + wachtwoord en dan komen we op 'onze gebruikersnaam' - internet. In de veronderstelling dat dit klopt (het was het enige die we konden aanklikken) doorgeklikt op activeren. We krijgen de boodschap 'activering kan niet worden verdergezet. contacteer klantendienst'.
Eerste mevrouwtje was zeer vriendelijk maar weinig helpvol, ze wilde ons doorschakelen maar toen viel de telefoonlijn weg..
Tweede mevrouwtje ook vriendelijk, blijkbaar hebben we het goeie klantennummer gebruikt (vroeger 2 klantennummers, 1 voor internet en 1 voor TV, die nu zouden moeten overgezet zijn naar 1 klantennummer). Ze zei dat ze zag dat de activering was vastgelopen in hun systeem of zoiets en dat ze een dossier op gingen maken. Gevraagd hoelang dit zou duren, omdat we met een alarm zitten en telefoons moeten krijgen voor een zelfstandige zaak, zei ze dat ze dit dringend zouden behandelen en nog proberen op te lossen die dag.
Vrijdag nog altijd niets gehoord en mijn vader heeft teruggebeld. In tegenstelling tot donderdag, kreeg hij deze keer geen automatische boodschap met de melding dat het gesprek werd opgenomen om hun klantvriendelijkheid te testen. Heel onbeleefde gast aan de lijn die even fijntjes wist te melden dat het ZEKER NIET VOOR DINSDAG ging opgelost raken. Na lang en gefrustreerd aandringen bleef hij zeggen dat hij er niets aan kan doen... Resultaat is dus dat we bijna een week zonder TV, Internet en Telefoon zitten... Van klantvriendelijkheid gesproken...
Activering nieuwe modem - week zonder TV, Internet, Telefoon
Bedankt voor de reactie!
De modem is nog niet geactiveerd maar normaal zou dit vandaag in orde moeten komen (hopelijk!). Ik kan hier helaas geen PB versturen. Zit op een oude PC op het werk met een oude IE (die ik zelf niet kan updaten) en hij wil het venstertje voor een PB niet tonen.
De modem is nog niet geactiveerd maar normaal zou dit vandaag in orde moeten komen (hopelijk!). Ik kan hier helaas geen PB versturen. Zit op een oude PC op het werk met een oude IE (die ik zelf niet kan updaten) en hij wil het venstertje voor een PB niet tonen.

Gisteren opgelost geraakt.
Hele dag niets gehoord, tot ik eens gewoon probeerde te bellen en de telefoon overging. Had ik dat niet gedaan zouden we nog steeds gedacht hebben dat het niet ging.
Nuja, alles is opgelost en we kunnen weer verder!
Hele dag niets gehoord, tot ik eens gewoon probeerde te bellen en de telefoon overging. Had ik dat niet gedaan zouden we nog steeds gedacht hebben dat het niet ging.
Nuja, alles is opgelost en we kunnen weer verder!