Telefoonlijn dood door werken(klantvriendelijk?)
-
- Pro Member
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Donderdag probeer ik even naar huis te bellen en was het steeds bezet. Nu na lang proberen bel ik dan toch maar even op de gsm naar huis en blijkt dat er geen telefoon meer is maar wel internet. Thuis gekomen en gebeld naar de helpdesk weten ze mij te vertellen dat mijn lijn dood zal zijn tot minstens 23/08 omdat ze ergens een defecte kabel hebben. Wel spijtig als ze dit allemaal weten dat ze zelf eens geen moeite doen om mijn even op te bellen en een gratis doorschakeling aan te bieden. Op welke manier kan ik compensatie krijgen voor het niet kunnen gebruiken van mijn telefoonlijn om te bellen? Iemand ervaring met dit probleem?
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Compensatie : aangetekend schrijven sturen naar belgacom met de vraag hiernaar en de verduidelijking.
Ben je met je GSM ook klant bij belgacom (zelfde klantnummer) als met je telefoon/internet?
Ben je met je GSM ook klant bij belgacom (zelfde klantnummer) als met je telefoon/internet?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Ja met Gsm ook bij belgacom maar een ander klantnr. .
-
- Moderator
- Berichten: 2643
- Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 223 keer
compensatie ligt trouwens vast in de algemene voorwaarden en bedraagt 1 maand abonnementsgeld per dag vertraging van de herstelling.(wordt gerekend vanaf werkdag 2 na het melden van de storing)
Gewoon bellen met de klantendienst als het probleem opgelost is en vragen naar de compensatie.
Absoluut niet nodig om hier een aangetekende brief voor te versturen.
Gewoon bellen met de klantendienst als het probleem opgelost is en vragen naar de compensatie.
Absoluut niet nodig om hier een aangetekende brief voor te versturen.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Hoe wil je dan dat Belgacom je belt om te zeggen dat er een storing is?crazydavid schreef:Ja met Gsm ook bij belgacom maar een ander klantnr. .
Lijkt mij een beetje idioot voor heel de klantendatabase erbij te halen om te zien of er toevallig niemand in de getroffen wijken woont...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 18466
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Die gratis doorschakeling van binnenkomende oproepen naar je GSM kan je wel aanvragen. Of je nu GSM klant bij Belgacom of niet maakt niet uit.crazydavid schreef: Wel spijtig als ze dit allemaal weten dat ze zelf eens geen moeite doen om mijn even op te bellen en een gratis doorschakeling aan te bieden.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1616
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Klopt. 5 jaar geleden heb ik een week zonder telefoon gezeten omdat een technieker iets verkeerd had gedaan met de kabel (uitleg van Belgacom); het internet (ADSL) bleef wel werken. Na die week, wanneer alles terug werkte, heb ik gebeld met de klantendienst en op de volgende factuur stond een compensatie. Ik dacht dat het ongeveer overeenkwam met één maand internet+telefonie; maar zeker weet ik dat niet meer.axs schreef:compensatie ligt trouwens vast in de algemene voorwaarden