Vandaag te koop op Ibood, lijkt me leuk voor Weepee TV
Merk: Allwinner
Type: MK802+
Android 4.0 Mini PC op USB-stick formaat!
Maakt van elk HDMI-scherm een échte SmartTV
Kleinste draagbare PC ooit
Besturingssysteem: Android 4.0 ICS
Allwinner A10 processor met 1,5 GHz
1GB DDR3 werkgeheugen
4GB interne opslag
Grafische processor: 2D/ 3D/ OpenGL ES2.0(AMD Z430)/ OpenVG1.1(AMD Z160) 27M Tri/sec
Ingebouwde WiFi b/g/n
microSD kaartslot voor geheugenuitbreiding (tot 32GB)
Poorten: Micro 5pin USB/ USB2.0/ HDMI
HDMI uitvoer: 1080p & 2160p
Audio: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
Video: WMV/ASF/MP4/3GP/3G2M4V/AVI/MJPEG/RV10/DivX/VC-1/MPEG-2/ MPEG-4/H.263/H.264/1280×720P HD 30 fps, 1080P/720×480 D1 30fps
Apps en games installeren van Google Play
Voorgeïnstalleerde apps: Youku,Tudou,QQ,Youtube,Twitter,AngryBird,Office,Gmail,Browser,Skype
Kleur: Zwart
Afmetingen: 89 x 35 x 13.5 mm
Gewicht: 28g
Wettelijke garantie: 2 jaar
Allwinner A10 MK802+ Android 4.0 Mini PC op USB-stick formaa
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
PS: Die dingen koop je voor (los) 50 euro op ebay (nieuw) inclusief zendkosten... Het 512MB model is 10 euro goedkoper en denk dat dit ook al voldoende is.
Samen met een remote die je ook voor geen geld op ebay vindt heb je een mooi platform, maar eerst moet weepee met hun product komen hé
Zou hierop werken want je hebt minimaal ICS nodig voor weepeeTV (HLS)
Samen met een remote die je ook voor geen geld op ebay vindt heb je een mooi platform, maar eerst moet weepee met hun product komen hé

Zou hierop werken want je hebt minimaal ICS nodig voor weepeeTV (HLS)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 51 keer
Die A10 is het echt niet, cortex a8 heeft zijn beste tijd al een paar jaartjes geleden gezien.
Waarom allwinner daar nog een monster van frankenstein met die mali 400 gpu van heeft willen maken snap ik niet goed.
Ik was net in media markt en heb daar eventjes met een yarvic tablet geprutst die het ook moest doen met die soc. Ik kan u melden dat het echt niet alles is zelfs het laden van het configuratie scherm duurde lang.
Die mali 400 zal het wel goed doen om video op een scherm te toveren maar voor de rest zal die usb-stick computer echt een onaangenaam ding zijn om mee te werken. wacht nog een paar weken en koop dan de cotton candy als je je niet dood wil ergeren aan een systeem dat er even lang om doet om een instructie uit te voeren als de tijd die een windows computer nodig heeft om op te starten.
Waarom allwinner daar nog een monster van frankenstein met die mali 400 gpu van heeft willen maken snap ik niet goed.
Ik was net in media markt en heb daar eventjes met een yarvic tablet geprutst die het ook moest doen met die soc. Ik kan u melden dat het echt niet alles is zelfs het laden van het configuratie scherm duurde lang.
Die mali 400 zal het wel goed doen om video op een scherm te toveren maar voor de rest zal die usb-stick computer echt een onaangenaam ding zijn om mee te werken. wacht nog een paar weken en koop dan de cotton candy als je je niet dood wil ergeren aan een systeem dat er even lang om doet om een instructie uit te voeren als de tijd die een windows computer nodig heeft om op te starten.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Das ibood he... vind maar eens een aanbieding aan doorstreepte prijs.. pure klantenmisleiding.
Soms is zit er eens iets goed tussen, meestal tijdens de hunt en dan onmiddelijk weg.
Soms is zit er eens iets goed tussen, meestal tijdens de hunt en dan onmiddelijk weg.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Eigenlijk zie ik het nut niet van die dingen.
Voor die prijs koop je vaak een gelijkaardige tablet. Kun je even goed die aansluiten aan de tv. Kun je dan ook nog eens met touch bedienen indien gewenst.
Voor die prijs koop je vaak een gelijkaardige tablet. Kun je even goed die aansluiten aan de tv. Kun je dan ook nog eens met touch bedienen indien gewenst.
-
- Elite Poster
De A10 tablets, ja. Die kosten werkelijk niks nu. Op DX/FP/Ali zijn ze te vinden aan een 55-60$
Als de prijs 70€ is: Ainol Novo 7 Tornados is een mooi alternatief. Deze kost ongeveer 65-70€. (niet geweldig scherm, beter scherm = 90€)
Er zijn ook zon stickjes met dual-core, deze kosten dan 110€. Voor 110€ haal je een RK3066 tablet et IPS in huis. (of een Ainol Aurora II toch zeker)
Hier op deze prijzen riskeer je nog een verhoging van 21% BTW, maar goed, blijft erg goedkoop als je vergelijkt met een nutteloze stick. Deze kun je dan tenminste inde zetel nemen om te surfen bv.)
PS: je moet niet per se uit china halen, mits wat zoeken, zijn er ook wat BE/NL resellers, maar ook andere merken (bv. Kruidvat/Bart Smit/Yarvik/Archos Arnova/...) - kost ook niet zo veel.
Ik wil maar zeggen: deze kost 75€ incl. verzending, haal eentje in Kruidvat, heb je een IPS scherm, met identieke specs. Ik weet wat gekozen.
Als de prijs 70€ is: Ainol Novo 7 Tornados is een mooi alternatief. Deze kost ongeveer 65-70€. (niet geweldig scherm, beter scherm = 90€)
Er zijn ook zon stickjes met dual-core, deze kosten dan 110€. Voor 110€ haal je een RK3066 tablet et IPS in huis. (of een Ainol Aurora II toch zeker)
Hier op deze prijzen riskeer je nog een verhoging van 21% BTW, maar goed, blijft erg goedkoop als je vergelijkt met een nutteloze stick. Deze kun je dan tenminste inde zetel nemen om te surfen bv.)
PS: je moet niet per se uit china halen, mits wat zoeken, zijn er ook wat BE/NL resellers, maar ook andere merken (bv. Kruidvat/Bart Smit/Yarvik/Archos Arnova/...) - kost ook niet zo veel.
Ik wil maar zeggen: deze kost 75€ incl. verzending, haal eentje in Kruidvat, heb je een IPS scherm, met identieke specs. Ik weet wat gekozen.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
goedkoop is miskoop vrees ik als je het op langere termijn bekijkt.
Persoonlijk zou ik inzetten op google Nexus, in de hoop dat je langer updates kan verkrijgen, en je hebt toch een toestel aan een gunstige prijs.
Persoonlijk zou ik inzetten op google Nexus, in de hoop dat je langer updates kan verkrijgen, en je hebt toch een toestel aan een gunstige prijs.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
Hier spreken we dan over de prijs x2 he. Het is dan wel een prachtapparaat voor dagelijks gebruik. (zonde van geen hdmi en microsd)
Mijn punt was: voor aan een tv te hangen ben je beter af met een tablet dan een flauw stickje.
Mijn punt was: voor aan een tv te hangen ben je beter af met een tablet dan een flauw stickje.