overschakelen pay & go generation naar connect
Geplaatst: 10 aug 2012, 22:56
Hallo,
Ik heb momenteel pay & go generation 15€/maand en die komt er automatisch elke maand via mijn vader zijn abonnement (smile together 20) bij. Nu heb ik deze namiddag al paar keer naar de nummer 6000 gebeld voor informatie.
1) Gevraagd om mijn prepaid kaart om te zetten naar connect en dit was mogelijk zeiden ze. Ik moest dan alleen de maandelijkse betaling stop zetten.
Dit gezegd tegen mijn vader en gevraagd dat hij ervoor zou bellen.
2) Hij belt ervoor en toen zeiden ze dat het niet ging (het over zetten naar connect) omdat dit enkel voor nieuwe klaten was en niet voor al klanten die proximus zijn.. Of je moest een nieuw nummer aanvragen, wat niet de bedoeling is.
3) Ik zelf gebeld om nog is te vragen of het mogelijk was om connect te worden en weer zeiden ze dat het mogelijk was maar de maandelijkse betaling moest stop gezet worden door aangetekende brief.
4) Nog is gebeld om het stop te zetten en ze zeiden dat het mogelijk was en moest gewoon mijn klanten nummer geven. Ik wist dit niet dus moest het navragen aan mijn vader en besloot later terug te bellen.
5) Terug gebeld voor stop te zetten en toen zeiden ze dat het telefonisch niet mogelijk was alleen door aangetekende brief.
Wat ik niet snap is dat ik gewoon een prepaid kaart heb en het moet stopzetten.. Gewoon omdat dit maandelijks herladen wordt via mijn vader wordt het beschouwd als een abonnement zeiden ze..
Mijn vraag nu is het mogelijk om connect te worden? en moet het echt via aangetekende brief? Want heb ook al gelezen dat het normaal telefonisch ook mogelijk moet zijn..
Alvast bedankt.
Mvg,
Jens
Ik heb momenteel pay & go generation 15€/maand en die komt er automatisch elke maand via mijn vader zijn abonnement (smile together 20) bij. Nu heb ik deze namiddag al paar keer naar de nummer 6000 gebeld voor informatie.
1) Gevraagd om mijn prepaid kaart om te zetten naar connect en dit was mogelijk zeiden ze. Ik moest dan alleen de maandelijkse betaling stop zetten.
Dit gezegd tegen mijn vader en gevraagd dat hij ervoor zou bellen.
2) Hij belt ervoor en toen zeiden ze dat het niet ging (het over zetten naar connect) omdat dit enkel voor nieuwe klaten was en niet voor al klanten die proximus zijn.. Of je moest een nieuw nummer aanvragen, wat niet de bedoeling is.
3) Ik zelf gebeld om nog is te vragen of het mogelijk was om connect te worden en weer zeiden ze dat het mogelijk was maar de maandelijkse betaling moest stop gezet worden door aangetekende brief.
4) Nog is gebeld om het stop te zetten en ze zeiden dat het mogelijk was en moest gewoon mijn klanten nummer geven. Ik wist dit niet dus moest het navragen aan mijn vader en besloot later terug te bellen.
5) Terug gebeld voor stop te zetten en toen zeiden ze dat het telefonisch niet mogelijk was alleen door aangetekende brief.
Wat ik niet snap is dat ik gewoon een prepaid kaart heb en het moet stopzetten.. Gewoon omdat dit maandelijks herladen wordt via mijn vader wordt het beschouwd als een abonnement zeiden ze..
Mijn vraag nu is het mogelijk om connect te worden? en moet het echt via aangetekende brief? Want heb ook al gelezen dat het normaal telefonisch ook mogelijk moet zijn..
Alvast bedankt.
Mvg,
Jens