Te koop: Samsung SWA-4000 Wireless Receiver
Dit toestel maakt de achterste luidsprekers wireless, zodat je geen kabels hoeft te trekken.
Aangekocht 12/2009, in perfecte staat, stick voor in de versterker meegeleverd.
Gaat weg wegens Onkyo versterker ipv de Samsung.
Nieuwprijs was 99 euro, mag weg voor minimum 40 euro excl.
Staat ook op 9lives.
Samsung SWA-4000 Wireless Receiver
-
- Starter
Beste,
is deze nog te koop?
Laat mij asap iets weten aub
is deze nog te koop?
Laat mij asap iets weten aub

-
- Starter
Super, kunnen we ergens afspreken voor de verkoop
ervan? Mijn account hierboven staat inactief daarmee snel
een andere aangemaakt.
Laat maar een pm hoe jij het ziet zitten,
groetjen.
[
Post made via mobile device ]
ervan? Mijn account hierboven staat inactief daarmee snel
een andere aangemaakt.
Laat maar een pm hoe jij het ziet zitten,
groetjen.
[

-
- Starter
Hey Svenska,
ik kan op je pm bericht niet antwoorden,
privéberichten schrijven gaat niet. Anders moet je me via de e-mail contacteren als je wil.
Ik ben van regio Mechelen en voor mij geen probleem om hem in kontich te komen afhalen.
Groetjes.
ik kan op je pm bericht niet antwoorden,
privéberichten schrijven gaat niet. Anders moet je me via de e-mail contacteren als je wil.
Ik ben van regio Mechelen en voor mij geen probleem om hem in kontich te komen afhalen.
Groetjes.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Via welke mail?
Ik kan je nu al wel zeggen dat ik maandagavond in Mechelen-Zuid moet zijn, dus afhankelijk waar je woont, kan ik hem wel langsbrengen.
[
Post made via mobile device ]
Ik kan je nu al wel zeggen dat ik maandagavond in Mechelen-Zuid moet zijn, dus afhankelijk waar je woont, kan ik hem wel langsbrengen.
[

-
- Starter
Ah das super handig. Het is wel regio Putte meerbepaald, Beerzel.
Maar desnoods spreken we ergens tussenin af moest het zijn dat Beerzel niet in jouw richting ligt.
stuur maar door naar kristofvandromme apestaartje gmail puntje com, daar komt het zeker aan.
Mijn andere account blijft non-actief door een wijziging in men e-mailadres dus.
Ik weet dat de boxjes dan wireless werken, maar heb je dan nog stroom nodig voor de boxjes zelf te voeden of gebeurt dit allemaal
ook wireless trouwens?
Groetjes.
Maar desnoods spreken we ergens tussenin af moest het zijn dat Beerzel niet in jouw richting ligt.
stuur maar door naar kristofvandromme apestaartje gmail puntje com, daar komt het zeker aan.
Mijn andere account blijft non-actief door een wijziging in men e-mailadres dus.
Ik weet dat de boxjes dan wireless werken, maar heb je dan nog stroom nodig voor de boxjes zelf te voeden of gebeurt dit allemaal
ook wireless trouwens?
Groetjes.