Beste Userbasers,
Ik heb net een nieuwe laptop gekocht, al mijn imap mailadressen heb ik overgeplaatst en werken perfect op beide computers.
Enkel van telenet pop3/smtp is er een probleem ik krijg wel verbinding maar de mail wordt maar op 1 computer weergegeven.
Is er een instelling om dit aan te passen?
Bedoeling is: desktop, laptop en WP7 phone laten synchroniseren met elkaar. Tussen desktop en WP7 phone is er geen probleem nu de rest nog.
Alvast bedankt!
Telenet mail in meedere outlooks
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Ik ken de situatie natuurlijk niet maar waarschijnlijk heb je een pop3 e-mail adres op 2 computers ingesteld (lees: 2 verschillende outlooks) en ontvangt er maar 1 e-mail. (soms computer 1 en soms computer 2?)
Dit kan je oplossen door in je outlook instellingen een kopie van het bericht achter te laten op de server. Anders eens het bericht opgehaald is kan je het niet meer ophalen op een andere pc.
Laat even je oulook versie's weten zodat ik je naar de juiste plaats van instellingen kan begeleiden, als dit het "probleem" is natuurlijk.
Jelle
edit: iceke was me voor
Dit kan je oplossen door in je outlook instellingen een kopie van het bericht achter te laten op de server. Anders eens het bericht opgehaald is kan je het niet meer ophalen op een andere pc.
Laat even je oulook versie's weten zodat ik je naar de juiste plaats van instellingen kan begeleiden, als dit het "probleem" is natuurlijk.
Jelle

- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Zeg dat wel! Ze krijgen dan een iPad van het werk of van de vrouw (of kopen het gewoon zelf) en laten hun pop mail daar ook op toekomen en krijgen dan "geen" mails meer!
Haha technologie ftw
Haha technologie ftw

Idd, twee computers en dus 2x pop3/smtp account op iedere computer éénFunkStar schreef:Ik ken de situatie natuurlijk niet maar waarschijnlijk heb je een pop3 e-mail adres op 2 computers ingesteld (lees: 2 verschillende outlooks) en ontvangt er maar 1 e-mail. (soms computer 1 en soms computer 2?)
Jelle
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Hola, de mail moet dus ook gesynchroniseerd worden? Tijd om POP3 buiten te gooien en IMAP te gebruiken.wcappelle schreef:Beste,
Desktop: windows vista business outlook 2007
Laptop: windows seven home premium outlook 2010
WP phone: 7.5 mango
Ipad 3
op die devices zouden de mail gesynchroniseerd moeten worden

Schitterend forum hier! Iedereen bedankt voor de uitleg.
Waar ben ik op dit moment mee bezig.
Alle instelling van mijn pop3/smtp account telenet, over te plaatsen + mails naar mijn hotmail kopieren.
Daarna ga ik mijn telenet pop3/smtp account verwijderen en ga ik een nieuwe imap account opstarten zoals telenet het beschrijft op http://klantenservice.telenet.be/conten ... ok-express
Ik hou jullie op de hoogte.
Wat met de google account?
Waar ben ik op dit moment mee bezig.
Alle instelling van mijn pop3/smtp account telenet, over te plaatsen + mails naar mijn hotmail kopieren.
Daarna ga ik mijn telenet pop3/smtp account verwijderen en ga ik een nieuwe imap account opstarten zoals telenet het beschrijft op http://klantenservice.telenet.be/conten ... ok-express
Ik hou jullie op de hoogte.
Wat met de google account?
Beste,
Hier ben ik nu al in geslaagd:
Imap telenet ingesteld op beide computers en deze werken (verzenden/ontvangen) perfect.
Op de ipad ga ik het later aanpassen, maar wrs is het net hetzelfde aanpassen.
Nu de google account proberen.
Ongelooflijk bedankt!
Hier ben ik nu al in geslaagd:
Imap telenet ingesteld op beide computers en deze werken (verzenden/ontvangen) perfect.
Op de ipad ga ik het later aanpassen, maar wrs is het net hetzelfde aanpassen.
Nu de google account proberen.
Ongelooflijk bedankt!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Dat zou via Skydrive en/of Mesh moeten kunnen, maar ik heb het zelf nog nooit gedaan:wcappelle schreef: Totaal off topic: kun je ook favoriete van IE 9 synchroniseren?
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Favorites
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Gmail kan je veel beter configureren als een Exchange server ipv. IMAP.Dima_2005 schreef:Bij Gmail vergeet niet IMAP aan te zetten in de settings
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Gmail (en Google apps) ondersteunt pop3 voor meerdere clients zonder dat die invloed op elkaar hebben.
Je moet dan 'recent:[email protected]' ingeven als username.
https://support.google.com/mail/bin/ans ... swer=47948
Je moet dan 'recent:[email protected]' ingeven als username.
https://support.google.com/mail/bin/ans ... swer=47948
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 3 keer
Als ik op een andere computer mijn emails check en daarna thuis .. dan krijg ik de vooraf op de andere computer geopende emails niet meer te zien ?Dima_2005 schreef:Als je IMAP (op zowel server als client) instelt, synchroniseren al je emails. Dit is toch het simpelste?![]()
Check Telenet online support voor meer info...
Is dat normaal.
Dat heb ik sinds ik imap gebruik.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
En gebruik je op al je clients IMAP ? (dus niet op één POP3 en enkele andere IMAP).
IMAP is een stap vooruit op POP3... maar ideaal is het zeker nog niet hoor.
IMAP is een stap vooruit op POP3... maar ideaal is het zeker nog niet hoor.