productline, de ene hand...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
konda
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Als er toevallig iemand van Belgacom hier op stoot, zou je AUB eens tegen het management willen zeggen dat ze als er een mail naar productline word gestuurd en ontvangen dat de zender een ticket nummer krijgt op dat we zouden kunnen zien of er iets gebeurd met het dossier.

Ik ben hier al een maand bezig met een product wijziging, vorige week maandag had ik de indruk dat ik eindelijk iemand aan de lijn had gekregen dat iets of wat kon verwezenlijken na een paar weken van de ene dienst naar de andere gestuurd te worden. Jammer genoeg is er een week later nog steeds niets veranderd.
Ik bel dan nog maar eens naar 080022500 om dan nog maar eens een vriendelijke man aan de lijn te krijgen die al weer van toeten of blazen weet van heel het dossier, hoogstwaarschijnlijk niet eens kan zien dat er meer producten aanwezig zijn op een adres dan de standaard producten.

Een paar uur naar die $£µ@# wachtmuziek luisteren en weer een paar honderd euro aan abonnementskosten de deur uit...
Ik wil gewoon van product wisselen, had beter naar telenet overgestapt :bang:
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Mijn ervaring met "moeilijke gevallen" is dat je beter naar een bgc winkel stapt of een pm stuurt naar Eva. Het woord dossier en BGC gaan blijkbaar niet goed samen ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”