Hallo,
Een kennis van me zou graag zijn telenet diensten opzeggen,en heeft gehoord dat je sinds nu je abonnement kan opzeggen via mail?
klopt dit?
Weet iemand welk mailadres dit dan juist is?
Groetjes,
telenet mailadres(opzeg)
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Wil je echt in orde zijn zou ik ze toch aangetekend opsturen
Kost u iets meer dan 5€, maar ben je zeker dat je met alles in orde bent 


Code: Selecteer alles
Opzegmodaliteiten door de klant
11.1. U kunt de overeenkomst opzeggen tijdens de minimumduur van de overeenkomst mits betaling van een opzegvergoeding gelijk aan de abonnementsgelden
voor de nog resterende maanden tot het einde van de minimumduur.
11.2. Indien U uiterlijk één (1) maand voor het verstrijken van de minimumperiode de overeenkomst niet heeft opgezegd door middel van een aangetekend
schrijven, wordt deze overeenkomst automatisch verlengd voor onbepaalde duur. Vanaf dat moment kan U te allen tijde via een aangetekend schrijven de
overeenkomst kosteloos beëindigen mits het naleven van een opzegtermijn van minstens één (1) maand.
11.3. U kan de overeenkomst onmiddellijk en kosteloos opzeggen bij ernstige onderbrekingen (zie artikel 5.2. van deze algemene voorwaarden) en bij wijzigingen
door Telenet in uw nadeel (zie artikel 17 van deze algemene voorwaarden) en indien U verhuist naar niet aansluitbaar Telenet-gebied op voorwaarde dat U
Telenet hiervan minstens één maand voor de verhuisdatum van op de hoogte brengt en Telenet een bewijs van verhuis bezorgt.
11.4. Bij beëindiging van deze overeenkomst, om welke reden ook, zal de Klant aan Telenet alle bedragen betalen die hij verschuldigd is in het kader van deze overeenkomst.
11.5. Behoudens ingeval U de overeenkomst opzegt tijdens de minimumperiode, zal Telenet de eventueel al door U voorafbetaaldeabonnementsgelden en/of
auteursrechten terugbetalen.
11.6. De Telenet- apparatuur waarover de Klant beschikt, dient in goede staat te worden terugbezorgd aan Telenet, tenzij u hierover andere instructies van Telenet krijgt.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
in de nieuwe telecomwet staat er passage dat een aangetekende brief niet langer de enige mogelijkheid is uw contract op te zeggen, deze wet gaat echter maar in op 1 oktober ek... maar volgens website telenet kan je nu al opzeggen via 0800 66 350
http://klantenservice.telenet.be/conten ... t-opzeggen
http://klantenservice.telenet.be/conten ... t-opzeggen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 6193
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Gewoon telefoneren naar 015 666 666 en naar dienst kwaliteitsopvolging vragen. Volharden in uw eis om op te zeggen en dan regelen ze dit volledig telefonisch. Na een paar dagen nog eens dubbelchecken als Telenet nog geen opzegbevestiging via e-mail heeft gestuurd.
Zo heb ik de opzeg van m'n Telenet-diensten geregeld. En 30 dagen later werden alle diensten netjes gedeactiveerd.
Heb daarna wel nog serieus van mijne neus moeten maken om de kabelmodemwaarborg uit het jaar 2001 terug te krijgen.
Telecomwet geeft inderdaad aan dat je via e-mail kan opzeggen. Maar ik vind een telefoontje naar de dienst kwaliteitsopvolging nog steeds het meest betrouwbare. Let natuurlijk wel op dat je sterk in je schoenen staat want ze zullen gegarandeerd proberen om je op andere gedachten te brengen.
Zo heb ik de opzeg van m'n Telenet-diensten geregeld. En 30 dagen later werden alle diensten netjes gedeactiveerd.
Heb daarna wel nog serieus van mijne neus moeten maken om de kabelmodemwaarborg uit het jaar 2001 terug te krijgen.
Telecomwet geeft inderdaad aan dat je via e-mail kan opzeggen. Maar ik vind een telefoontje naar de dienst kwaliteitsopvolging nog steeds het meest betrouwbare. Let natuurlijk wel op dat je sterk in je schoenen staat want ze zullen gegarandeerd proberen om je op andere gedachten te brengen.