Sinds een tijdje hapert mijn beeld en moet mijn decoder dus vervangen worden. Scarlet deed hier niet moeilijk over en heeft de dienst die de installaties doet meteen ingelicht.
De dag erna had ik een gemiste oproep van die dienst. Om te beginnen had ik een nogal onbeleefd voicemail bericht gekregen waarin mij gevraagd wordt terug te bellen. Ten eerste onverstaanbaar en ten tweede duidelijk tegen haar goesting. ik doe dat logischerwijs. Maar na een uur(!) hing ik nog aan de telefoon te wachten. Toen heb ik het maar opgegeven omdat ik wel betere dingen te doen heb dan aan een telefoon te hangen om te wachten. Dan maar even naar de chat (van scarlet) om te zeggen dat ik die dienst niet vastkrijg. Ik heb zelf de oplossing moeten bieden door te zeggen dat ze aan die dienst moeten vragen terug te bellen naar mij.
Volgende dag (vandaag) heb ik terug een gemiste oproep (met een pasgeboren tweeling en nog twee oudere broertjes is dat niet zo raar). Ook terug een voicemail bericht met de vraag terug te bellen, maar nu nog onbeleefder. Ik zo zot als ik ben bel nog eens terug en wat denk je... ik heb er terug bijna een half uur aangehangen.
Dit noem ik niet echt klantvriendelijk. Als je tweemaal belt en tweemaal moet je wachten en nog een wachten, dan vind ik dat je kan spreken van onbereikbaar zijn!
Ondertussen is er dus nog geen sprake van een nieuwe decoder. Hoe los ik dit op???
Edit: Ondertussen net een mailtje aangehad met de boodschap dat de inplanningsdienst me niet kan bereiken en dat ze met aandrang vragen te bellen naar die nummer die ik dus al lang probeer vast te krijgen.