Hoi,
Ik ben van plan om van mijn discovery line + edpnet over te gaan op BGC comfort internet + mobile comfort.
De huidige actie bij BGC is een Samsung Galaxi mini 2 voor 1EUR bij een nieuwe internetaansluiting.
Kan ik deze actie nog combineren met de peter actie om zo nog een extra mobiel te kopen met 100EUR korting?
Hoe ga ik best te werk om mijn 100EUR peter-korting te claimen? Ik heb gelezen dat dit soms wat stroef gaat. (ben van plann alles online te bestellen)
*edit: Ik had daarstraks contact met een dame van BGC die 'dacht' dat het niet te combineren was. Volgens mij wel, aangezien de promo voor de samsung op het internet deel is en de peteractie op het mobiele abonoment is.
Peter actie en gsm voor 1EUR te combineren?
Blijkbaar is de peteractie afgeschaft toen de nieuwe acties begonnen. Ik vind dit wel een beetje vreemd, aangezien je ook al een GSM voor 1€ krijgt bij een comfort internet abonoment. Bij een extra mobiel abonoment krijg je dus geen extra voordeel meer (buiten het pack voordeel).
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
is promotie zoals een andere.... eerst tv, dan wii, nu gsm....Dennahz schreef:Best een leuke GSM voor 1 euro. Natuurlijk hopen ze dan dat je er een extra data abonnement bijneemt o.i.d. Zie niet in waarom ze het anders zouden doen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect