Meerdere zenders tegelijk opnemen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 12613
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 598 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Wij hebben het geluk van dicht bij één van de BC-kastjes te wonen en daarom hebben wij altijd het hoogste profiel gehad (30/6). Opnemen was dus nooit een probleem... tot vorige week. Ineens krijgen wij de melding bij een tweede opname dat er een conflict is en we dus maar 1 programma tegelijk kunnen opnemen.

Ik heb gecheckt of we nog op 30/6 zitten en dat is het geval.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn of zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Is er een limiet op het aantal opgenomen programma's?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

toevallig onlangs een defecte decoder ingeruild? mogelijks is deze nog op jouw lijn geregistreerd, en dan wordt er bandbreedte voor die decoder vrij gehouden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste Dizzy,

hetgeen xenne vermeldt, is inderdaad een mogelijkheid.
Je kan in principe op één decoder maar 1 opname tegelijk doen als het over een opname op harde schijf gaat. Bij opnames die op de de server bewaard worden, zijn er meerdere tegelijk mogelijk.

Meer info over vanop welke zenders je netwerkopnames kan doen, vind je hier : http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... a_id/9869/

Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 12613
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 598 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Toch niet, wij hebben tot vorige week perfect meerdere opnames kunnen doen maar sinds vorige week verschijnt die boodschap. De decoder hebben we al meer dan een jaar (recente versie).

Onze decoder staat bijna vol maar ook nadat we een paar dingen gewist hebben blijft het probleem. Wij dachten eerst aan een storing maar dat is toch wat lang.

Na edit: probleem gisteren lag aan de zender, BBC is blijkbaar niet op te nemen op Belgacom-servers. We zullen nog eens testen op zenders in de lijst en kijken wat het geeft.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”