Pagina 1 van 1
generation-connect
Geplaatst: 17 mei 2012, 18:16
door redman
Kan ik mijn telefoon langer laten rinkelen bij generation-connect prepaid kaart?
De volgende codes werken niet:
**61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Re: generation-connect
Geplaatst: 17 mei 2012, 18:22
door PCC
Deze mogelijkheid is er uitsluitend voor de abonnementen..
Re: generation-connect
Geplaatst: 17 mei 2012, 18:25
door MarkDM
Dat kan bij Proximius, ook pre-paid. Maar alleen door te bellen naar de klantendienst.
Niet via die codes.
Re: generation-connect
Geplaatst: 17 mei 2012, 18:40
door conehead
Bovenstaande is foutieve info ... is hier reeds ter sprake geweest en bellen maakt in 99% vd gevallen niet uit ... Heb ik ook al 3x gedaan en telkens een njet gekregen .... enkel voor abo's volgens de medewerkers daar.
Re: generation-connect
Geplaatst: 17 mei 2012, 20:34
door MarkDM
Ik had vroeger pre-paid bij Proximus. Langer laten rinkelen (30 sec) was inderdaad een probleem.
Maar ze waren wel bereid de voice-mail volledig uit te schakelen.
Dit is hier al meerdere keren aan bod gekomen.
Re: generation-connect
Geplaatst: 17 mei 2012, 23:35
door trikke2705
Zo is het bij mij ook gelukt, gewoon de voicemail uit.
Re: generation-connect
Geplaatst: 18 mei 2012, 03:50
door UBremoved9108
Ik weet niet of auto reload al een optie is bij Proximus GC, heb hetzelf, maar weet niet of die optie al actief is (optie van auto reload).
Klantendienst heeft mij ooit verteld dat dit wel mogelijk is (langer laten rinkelen) indien auto reload actief is.
Bij auto reload wordt je volgens een klantendienst-medewerker op de policy geplaatst als een abo-klant, waardoor de doorschakeling dus wel tot in de puntjes te beheren zijn...
Weet niet of info correct is (klantendienst krijg je toch altijd ander antwoord...)
Re: generation-connect
Geplaatst: 18 mei 2012, 04:17
door UBremoved9108
trikke2705 schreef:Zo is het bij mij ook gelukt, gewoon de voicemail uit.
Is bij mij ook zo. Je mist wel ook de berichtjes die je attent maken op een persoon die je belde zonder voicemail achter te laten.
Dus zet je je gsm een dag af weet je niet wie je belde... Irritant.
Heel dat doorschakelingen gedoe is IMHO het grootste nadeel aan Proximus. Zat hiervoor bij BASE, en dat was daar toch allemaal beter geregeld.