generation-connect

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1697
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Kan ik mijn telefoon langer laten rinkelen bij generation-connect prepaid kaart?

De volgende codes werken niet:
**61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
PCC
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 nov 2011, 12:06
Bedankt: 2 keer

Deze mogelijkheid is er uitsluitend voor de abonnementen..
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1976
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 133 keer

Dat kan bij Proximius, ook pre-paid. Maar alleen door te bellen naar de klantendienst.
Niet via die codes.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 798
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Bovenstaande is foutieve info ... is hier reeds ter sprake geweest en bellen maakt in 99% vd gevallen niet uit ... Heb ik ook al 3x gedaan en telkens een njet gekregen .... enkel voor abo's volgens de medewerkers daar.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1976
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 133 keer

Ik had vroeger pre-paid bij Proximus. Langer laten rinkelen (30 sec) was inderdaad een probleem.
Maar ze waren wel bereid de voice-mail volledig uit te schakelen.
Dit is hier al meerdere keren aan bod gekomen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Zo is het bij mij ook gelukt, gewoon de voicemail uit.
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

Ik weet niet of auto reload al een optie is bij Proximus GC, heb hetzelf, maar weet niet of die optie al actief is (optie van auto reload).

Klantendienst heeft mij ooit verteld dat dit wel mogelijk is (langer laten rinkelen) indien auto reload actief is.
Bij auto reload wordt je volgens een klantendienst-medewerker op de policy geplaatst als een abo-klant, waardoor de doorschakeling dus wel tot in de puntjes te beheren zijn...
Weet niet of info correct is (klantendienst krijg je toch altijd ander antwoord...)
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

trikke2705 schreef:Zo is het bij mij ook gelukt, gewoon de voicemail uit.
Is bij mij ook zo. Je mist wel ook de berichtjes die je attent maken op een persoon die je belde zonder voicemail achter te laten.
Dus zet je je gsm een dag af weet je niet wie je belde... Irritant.
Heel dat doorschakelingen gedoe is IMHO het grootste nadeel aan Proximus. Zat hiervoor bij BASE, en dat was daar toch allemaal beter geregeld.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”