Kan ik mijn telefoon langer laten rinkelen bij generation-connect prepaid kaart?
De volgende codes werken niet:
**61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
generation-connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Dat kan bij Proximius, ook pre-paid. Maar alleen door te bellen naar de klantendienst.
Niet via die codes.
Niet via die codes.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 798
- Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Bovenstaande is foutieve info ... is hier reeds ter sprake geweest en bellen maakt in 99% vd gevallen niet uit ... Heb ik ook al 3x gedaan en telkens een njet gekregen .... enkel voor abo's volgens de medewerkers daar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik had vroeger pre-paid bij Proximus. Langer laten rinkelen (30 sec) was inderdaad een probleem.
Maar ze waren wel bereid de voice-mail volledig uit te schakelen.
Dit is hier al meerdere keren aan bod gekomen.
Maar ze waren wel bereid de voice-mail volledig uit te schakelen.
Dit is hier al meerdere keren aan bod gekomen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Zo is het bij mij ook gelukt, gewoon de voicemail uit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik weet niet of auto reload al een optie is bij Proximus GC, heb hetzelf, maar weet niet of die optie al actief is (optie van auto reload).
Klantendienst heeft mij ooit verteld dat dit wel mogelijk is (langer laten rinkelen) indien auto reload actief is.
Bij auto reload wordt je volgens een klantendienst-medewerker op de policy geplaatst als een abo-klant, waardoor de doorschakeling dus wel tot in de puntjes te beheren zijn...
Weet niet of info correct is (klantendienst krijg je toch altijd ander antwoord...)
Klantendienst heeft mij ooit verteld dat dit wel mogelijk is (langer laten rinkelen) indien auto reload actief is.
Bij auto reload wordt je volgens een klantendienst-medewerker op de policy geplaatst als een abo-klant, waardoor de doorschakeling dus wel tot in de puntjes te beheren zijn...
Weet niet of info correct is (klantendienst krijg je toch altijd ander antwoord...)
-
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
Is bij mij ook zo. Je mist wel ook de berichtjes die je attent maken op een persoon die je belde zonder voicemail achter te laten.trikke2705 schreef:Zo is het bij mij ook gelukt, gewoon de voicemail uit.
Dus zet je je gsm een dag af weet je niet wie je belde... Irritant.
Heel dat doorschakelingen gedoe is IMHO het grootste nadeel aan Proximus. Zat hiervoor bij BASE, en dat was daar toch allemaal beter geregeld.