System Test Engineer

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
XPE
Starter
Starter

Ik kom hier al vaker langs en heb hier al een aantal zeer nuttige tips kunnen lezen die ik op persoonlijk vlak meer dan eens heb toegepast! Nu kom ik hier echter met mijn eerste post aan voor een meer professioneel getinte reden. Ik weet niet of dit toegestaan is, ik vind nergens dat het niet is toegestaan... Indien er toch een probleem is, alvast mijn excuses dan!

Ik werk als IT-Recruiter, en een van mijn cliënten (in West-Vlaanderen) heeft een nieuwe openstaande vacature die heel sterk aanleunt bij wat ik hier zo vaak gelezen heb. Daarom wil ik de mensen hier deze niet onthouden, en wie weet maken ze hierdoor wel een mooie stap in hun carriëre en kunnen ze van hun passie hun beroep maken...

Schakel jij je tv aan en uit met je smartphone? Stream jij je tablet rechtstreeks naar je tv? Bekijk je Youtube op je tv terwijl je het surround-system regelt via je smartphone? Kortom, ben je gebeten door de nieuwste snufjes en link je deze graag met elkaar? Dan heb ik de ideale vacature voor jou!

Onze klant is een wereldleider op gebied van innovatie aangaande tv en tv-software. Om deze nieuwe software en toestellen te testen, zoeken zij momenteel naar een System Test Engineer. Deze persoon onderwerpt deze materie aan de strengste test, in de meest extreme omgevingen. Hij/Zij voert de test uit, verzamelt de resultaten en rapporteert deze zodanig dat men de producten kan optimaliseren.

Beschik je over een diploma hoger onderwijs, ben je vlot in het Engels, en herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Aarzel dan niet om mij te contacteren! knip
Laatst gewijzigd door XPE 16 mei 2012, 10:08, in totaal 1 gewijzigd.
XPE
Starter
Starter