Telenet .... eigenlijk best wel duur.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Dennahz
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Hoi,

Omdat we ook net overgestapt zijn naar een andere energieleverancier zijn we eens aan het kijken naar de maandelijkse kosten van ons Telenet abonnement. (als je toch bezig bent met besparen...). We hebben een shake van € 59,95 + € 15,- (+/-) aan distributiekosten = € 75,- per maand. (wel met opties om gratis te bellen in BE en naar Nederland).

Nu hebben ze bij Scarlet een pakket voor € 51,- per maand. Hiermee kan je niet gratis bellen in België en/of Nederland, maar goed. Ook EDP spreekt aan, maar daar heb je een schotel aan de muur / op 't dak (wat hier officieel niet mag). Het beste zou zijn een combinatie. Ik was altijd erg te spreken over Dommel. Vooral de gratis nieuwsgroepen+limietloos zijn ideaal. Qua digitale TV willen we wel kunnen opnemen (zoals een digicorder) en qua telefonie liefst ook een optie om gratis te bellen naar Nederland.

Wat vinden jullie de beste optie? Alles bij Belgacom zou rond de € 60,- kosten, wat natuurlijk alsnog € 15,- minder is per maand. We zijn best tevreden over Telenet, maar die prijs... nee, 't begint echt een beetje TE te worden als je bedenkt wat de concurrentie vraagt.

Weet niet of het hier in de juiste sectie staat, maar aangezien de huidige aanbieder Telenet is en wij totaal geen idee hebben waar we op moeten overstappen...

Hoop dat jullie nog een tip hebben. Ik vraag niet om een kant en klare oplossing hé (ben zelf van het principe: mensen mogen best zelf wat moeite doen om iets uit te zoeken), maar misschien zie ik nog iets over het hoofd?

Bedankt!

Groet,

Dennis
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Het is inderdaad niet goedkoop. Vooral omdat de kabelkost al +/-20% van de totale kost op u vernoemde pack is. Voor digitaal tv van Belgacom ben je best dat je eerst een tv-test doet. ( http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/a ... k_RES.page? ) Aan de hand van die test krijg je ook een vermoedelijke snelheidsprofiel van vdsl2.
Zit je goed kan je eventueel vdsl2 uit proberen ;)
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Belgacom start : 24.95( 32.45 unlimited)
Weepee & Betamax VOIP : Ca. 5€ per maand
TVV : 10.9- 20.9 €

In het goedkoopste geval ben je dan ca 40€ per maand kwijt.

Er zijn wel wat trukjes om toch sat op je huurappartement te hebben, koop een vlakschotel & raamdoorvoer & raambeugel (niks boren = niks te verbieden)
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 272 keer
Bedankt: 178 keer
Provider
Te Koop forum

Je kunt ook Scarlet nemen + OVH voor de vaste telefoon. Dan heb je voor 52.2 € per maand internet, TV + "onbeperkt" telefoneren naar vaste lijnen naar 40 landen.
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Bedankt voor jullie reacties! VOIP... tja, weet het niet zo goed. M'n broertje heeft ook VOIP, maar ik vind de kwaliteit echt bagger. Misschien ligt het wel aan de provider?

@Johan.devos: OVH? (zal even Googlen).

We hebben een koophuis, maar volgens mij mag je hier (voor het uitzicht van de buurt) geen schotel op 't dak hebben. Aan de muur is ook een optie natuurlijk...

Bedankt voor jullie suggesties!!
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

Europa: vrij verkeer van goederen en diensten....het estetische mag geen belemmering zijn....
Indertijd was er een klacht van een buur waardoor ik via stedebouw werd verplicht mijn schotel af te breken omdat hij "in het zicht" stond. Ik kon aantonen dat ik onmogelijk een toen nog draaibare schotel achter mijn woning kon plaatsen en heb geprocedeerd en GEWONNEN !
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

men kan u niet verbieden een schotel te plaatsen : http://europa.eu/rapid/pressReleasesAct ... anguage=fr
Een stad mag helemaal geen schotelantennes verbieden. Er is een Europese wet die zegt dat geen enkele overheid beperkingen kan opleggen voor het plaatsen van schotelantennes.
http://www.blogmercedesvanvolcem.be/bru ... -mag-niet/

Ik vind de oude mercedes vol roest van mijn buurman ook vreselijk, maar ook daar kan ik niets aan doen :wink:
de koe zegt boe
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 5 keer

- goedkoopst internet via VDSL2 raw copper:

United Telecom Surf @ Home 30 Mbps/3,5 Mbps/unlimited: 32,95 euro/maand (+ 50 euro activatie + eigen VDSL2-modem te voorzien)
Belgacom Internet Overal Start 30 Mbps/1,5 Mbps/unlimited: 32,45 euro/maand (gratis activering + gratis VDSL2-modem + 50 euro korting)
Belgacom Internet Overal Comfort 30 Mbps/2,5 Mbps/150 giga 34,05 euro/maand (gratis activering + gratis VDSL2-modem + 50 euro korting)

Check eerst of je lijn geschikt is voor VDSL2 via http://www.lijntest.be/

- goedkoopste vaste telefonie via kwalitatieve VoIP-aanbieder (op voorwaarde dat je een snelle VDSL2-verbinding beschikt):

OVH Ligne Sip Individuelle: 1,18 euro/maand voor onbeperkte(F.U.P) vaste telefonie naar 40 landen http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=432287

Dus voor dual play vast internet/vaste telefonie kan je voor 35 euro/maand kwalitatief(!) geholpen zijn.

Over televisie weet ik dat er een Europese richtlijn is die stelt dat iedereen een schotelantenne mag plaatsen. De gemeente of huisbaas moeten zich hiernaar schikken.
http://ec.europa.eu/information_society ... nna_nl.pdf
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Aan zee heb ik een selfsat hd10, vind ik esthetisch een betere oplossing. thuis zit m'n schotel mooi verborgen in een nis, met een beetje goesting en veel tijd hoeven je buren zich geen zorgen te maken.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 336 keer
Recent bedankt: 1 keer

als je dommel cityline kan nemen heb je voor 22.95 euro per maand onbeperkt tel. + internet + verschillende inbegrepen opties.
TV bij Tvv of telenet
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Doe eens de lijntest, om zeker te zijn dat je een deftig profiel kan krijgen.

Als je de makkelijkste oplossing wil, met de minste opstartkosten aan materiaal, dan wordt het waarschijnlijk Scarlet of een BGC pack. De rest blijft toch zelf wat knutselen, wat op zich wel heel interessant is.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

TVVlaanderen "streamt" vlaamse zenders naar TV en computers (ongecodeerd opnemen) voor 11 €/maand. Met MobileVikings heb ik dan genoeg aan 2 gb/maand internet voor 12 €. Pay&Go+Surf aan 10 €/maand voor GSM backup telefonie...
Triple play dus voor 33 €/maand!
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

3G is nu ook niet bepaald een volwaardige internet verbinding hé... Hoe kan je nu met 2GB per maand genoeg hebben voor generiek gebruik?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Om nog maar te zwijgen van de snelheid. Zeker als je van een volwaardige internetverbinding komt dan gaat 3G alleen maar frustreren als je plots enkel die snelheid hebt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

TomG schreef:3G is nu ook niet bepaald een volwaardige internet verbinding hé
Sommige mensen doen er alles aan om een vergelijking in de één of andere richting te duwen.

In ieder geval, zelfs met de beste intenties blijft het wat mij betreft appelen met peren vergelijken (BGV, TN en TVV zijn wat mij betreft zelfs nog geen alternatieven van elkaar, ook al bieden ze dezelfde zenders aan... al is een vergelijking van internet/telefonie specificaties dan weer heel wat eenvoudiger).
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Wat bedoel je met geen alternatieven voor elkaar ?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 740 keer

Geen alternatieven in de zin van: elk platform heeft zijn eigen specifieke hardware. Sat ontvanger, kabeldecoder of Belgacom decoder. Daarenboven is de manier van aanbieden (van televisie) ook verschillend: telefoonlijn, coaxkabel of schotel. Dus als je stopt met het ene platform om over te stappen naar het andere ben je verplicht om andere hardware aan te schaffen. Daarbij komt nog dat je verplicht bent om de hardware van de aanbieder aan te schaffen (behalve bij satelliet ontvangst), iets wat in andere landen trouwens verboden is (Duitsland bv.). Dit in tegenstelling tot alternatieven voor electriciteit of gas. Daar heb je andere spelers op de markt en je kan van de ene naar de andere overstappen zonder extra (of ander) materieel aan te moeten kopen.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

TomG schreef:3G is nu ook niet bepaald een volwaardige internet verbinding hé... Hoe kan je nu met 2GB per maand genoeg hebben voor generiek gebruik?
Mijn buurvrouw zit dagelijks op de computer: emailen, chatten, facebook, en surfen... en die komt gerust toe met een 3G USB stick via Mobile Vikings (2 GB per maand, en HSDPA bij haar thuis) - en dat voor slechts 12,- euro per maand!

Niet iedereen heeft behoefte aan veel trafiek...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster

voor sommigen is dan weer een inbelverbinding nog een beter alternatief :roll:
de koe zegt boe
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Allemaal bedankt voor jullie suggesties! Er zitten interessante combinaties tussen! Het aanschaffen van apparatuur maakt ons an sich niet zoveel uit. Dat is eenmalig.

Volgens de lijntest van Belgacom kunnen wij sowieso 3 TV's aansluiten (2x HD en 1x SD). Bij EDP kan ik niet checken, omdat we nog geen Belgacom nummer hebben. Die VOIP-provider (OVH) ziet er ook zeer voordelig uit!

Als we zo € 25,- per maand kunnen besparen scheelt dat enorm!

En idd: 3G is echt geen alternatief voor een echte breedbandverbinding. Zit zelf bij generation connect (en zelfs via m'n tel zit ik nu al op +/- 1,5GB verbruik. Ik stream iedere dag een uur webradio en upload iedere foto / video die ik maak automatisch via Dropbox.). Via Telenet heb ik soms wat te weinig aan de 100GB per maand. Vorige maand zat ik er zelfs over. (net een mediaplayertje gekocht en de HDD moet vol hé :) ).

[edit]

Zie nu bij Belgacom: http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/c ... co_tv.page? het pakket met internet & TV voor € 50,95. Als ik daar die VOIP bij doe dan kom ik uit op +/- € 52,- per maand, max. Nice!

Heb wel m'n twijfels bij dat VOIP gebeuren eigenlijk, want voor zo'n bedrag onbeperkt kunnen bellen... dat kan toch eigenlijk niet? :eek:
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Edward Valckx schreef:
TomG schreef:3G is nu ook niet bepaald een volwaardige internet verbinding hé... Hoe kan je nu met 2GB per maand genoeg hebben voor generiek gebruik?
Mijn buurvrouw zit dagelijks op de computer: emailen, chatten, facebook, en surfen... en die komt gerust toe met een 3G USB stick via Mobile Vikings (2 GB per maand, en HSDPA bij haar thuis) - en dat voor slechts 12,- euro per maand!

Niet iedereen heeft behoefte aan veel trafiek...
Voor HSDPA binnen in huis moete op het BASE netwerk al heel veel chance hebbe
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Om eens wat posts terug te gaan...je bent niet te vinden over de kwaliteit van VoIP? Wat denk je dat telenet telefonie is? ;)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Er is wel een verschil tussen VoIP op een eigen netwerk met QoS... dan puur over het internet zonder enige vorm van QoS.

Da's hetzelfde als BGC IPTV vergelijken met streamen vanaf de andere kant van de wereld.
krisken
userbase crew
userbase crew

Het is en blijft VOIP. Mijn post was voornamelijk bedoeld om de TS er op te wijzen dat VOIP niet persé slecht moet wezen.

Telefonie = EDPnet + OVH
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Mijn enige referentie is eigenlijk m'n broertje. Als ik met hem bel hoor ik allemaal eh ... (hoe heet dat ook alweer).. storing en versta ik hem soms amper. Het is lang niet zo zuiver als met een gewone lijn. Kan ook aan zijn abonnement/verbinding liggen natuurlijk.

Kan die andere provider wel gewoon eens testen, kost praktisch niks!
raf1
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Er is wel een verschil tussen VoIP op een eigen netwerk met QoS... dan puur over het internet zonder enige vorm van QoS.
Ik merk alleen een prijsverschil.

Je mag nog zoveel prutsen met QOS-protocollen allerhande, een netwerk is zo sterk als z'n zwakste schakel. En bij Telenet heb ik meermaals last gehad met die zwakste schakel: de coaxkabel lag er sinds begin 2011 om de paar maanden wel eens een half dagje uit.

Als je een snelle VDSL2-lijn hebt en een goede codec (G.711) gebruikt dan is er geen enkel kwaliteitsprobleem. De verbinding naar het datacenter van OVH in Roubaix is trouwens prima, misschien zelfs robuuster dan de connecties binnen het Telenet-netwerk. Een bedrijf met meer dan 100 000 servers heeft ook wel wat glasvezel liggen hé: http://weathermap.ovh.net/
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

raf1 schreef:Je mag nog zoveel prutsen met QOS-protocollen allerhande, een netwerk is zo sterk als z'n zwakste schakel. En bij Telenet heb ik meermaals last gehad met die zwakste schakel: de coaxkabel lag er sinds begin 2011 om de paar maanden wel eens een half dagje uit.
Inderdaad... maar het aantal schakels op het TN netwerk is beduidend kleiner (en onder controle van één partij) dan wanneer jij diensten op internet gaat gebruiken (wie ga je trouwens bellen als morgen je VoIP niet meer werkt ?) Trouwens als je coaxkabel eruit ligt zal ook VoIP oplossing X, Y of Z niet meer werken.
raf1 schreef:Als je een snelle VDSL2-lijn hebt en een goede codec (G.711) gebruikt dan is er geen enkel kwaliteitsprobleem.
Als ons kat een koe was kon ik ze melken voor de stoof 8) Ik ontken trouwens niet dat VoIP bij een externe partij prima kan werken, ik geef alléén aan dat er een aantal factoren zijn (meer dan louter een goeie VDSL2 aansluiting) waarbij misschien de keuze van die VoIP provider op zich al de belangrijkste is (prijs heeft uiteindelijk z'n impact op kwaliteit hoor).
raf1 schreef:De verbinding naar het datacenter van OVH in Roubaix is trouwens prima, misschien zelfs robuuster dan de connecties binnen het Telenet-netwerk.
No comment... ik denk dat je best zelf nog eens herbekijkt wat je geschreven hebt :roll:
raf1
Elite Poster
Elite Poster

Ik stel gewoon vast dat de uptime van m'n VDSL2-VoIP-combinatie hoger is. Dat is de realiteit. Blijkbaar zijn meerdere kwalitatieve schakels toch beter dan één luie zelfgenoegzame partij die z'n coax laat doorroesten.
wied
Elite Poster
Elite Poster

nogmaals proberen met andere woorden: satellietsignalen komen vanop ca 36.000 km naar mijn TV en computers, ZONDER gebruik van enige internetverbinding! Dit is pas (gratis) breedband...
Voor surfen, email, youtube, etc. heb ik dus weinig volume meer nodig!
krisken
userbase crew
userbase crew

wied schreef:nogmaals proberen met andere woorden: satellietsignalen komen vanop ca 36.000 km naar mijn TV en computers, ZONDER gebruik van enige internetverbinding! Dit is pas (gratis) breedband...
Voor surfen, email, youtube, etc. heb ik dus weinig volume meer nodig!
wied schreef:TVVlaanderen "streamt" vlaamse zenders naar TV en computers (ongecodeerd opnemen) voor 11 €/maand. Met MobileVikings heb ik dan genoeg aan 2 gb/maand internet voor 12 €. Pay&Go+Surf aan 10 €/maand voor GSM backup telefonie...
Triple play dus voor 33 €/maand!
Goedkoop ja, maar gratis zou ik het niet noemen?

Telefonie = EDPnet + OVH
wied
Elite Poster
Elite Poster

natuurlijk heb je gelijk, 11 €/maand is niet gratis! Ik beschouw dit als een one-way internetverbinding voor download van films e.d. Met MV data plan erbij heb je dan toch een duo pack voor 23 €/maand?!
bambipower
Elite Poster
Elite Poster

voor mij is internet wel meer dan 'downloaden van films'. Surfen op 3g is tevens pokketraag, al zeker bij MV
En zo veel films op onze vlaamse zenders vind je nu ook weer niet... zeker niet bij het goedkoop tvv abbo

dan kan je al evengoed een goedkoop internet abbo nemen, met deftige speeds en geen tv abbo. Dan kijk je nieuws online, en je films/series download je...
Eén, canvas en ketnet kan je gratis krijgen op dvb-t
de koe zegt boe
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

wied schreef:heb je dan toch een duo pack voor 23 €/maand?!
Straks ga je een 56K dial-up lijntje ook nog beschouwen als een volwaardig alternatief :bang:
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer

raf1 schreef:De verbinding naar het datacenter van OVH in Roubaix is trouwens prima, misschien zelfs robuuster dan de connecties binnen het Telenet-netwerk. Een bedrijf met meer dan 100 000 servers heeft ook wel wat glasvezel liggen hé: http://weathermap.ovh.net/
Sorry maar dit is totaal niet waar. De voorbije weken heeft OVH vele pannes gekend. Oa. overdag de volledige SIP infrastructuur meer dan een uur down, core routers die gefaald hebben, interventies op fiberlink etc. Lees maar op hun fora.

Ze zijn goedkoop maar zeker niet perfect. Weepee bv. vind ik betrouwbaarder. Maar ook zij zijn niet feilloos en hebben soms pannes.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

raf1 schreef:Ik stel gewoon vast dat de uptime van m'n VDSL2-VoIP-combinatie hoger is. Dat is de realiteit. Blijkbaar zijn meerdere kwalitatieve schakels toch beter dan één luie zelfgenoegzame partij die z'n coax laat doorroesten.
Inderdaad. Ik heb bv. een locatie met Telenet & Belgacom VDSL en de uptime is vele hoger dan de oude Belgacom ISDN lijnen (jaren meegemaakt dat deze er meerdere dagen uitlagen). Met voip heb ik nu een 100% redundante en volledig automatische failover.
raf1
Elite Poster
Elite Poster

VOiD schreef:Sorry maar dit is totaal niet waar. De voorbije weken heeft OVH vele pannes gekend. Oa. overdag de volledige SIP infrastructuur meer dan een uur down, core routers die gefaald hebben, interventies op fiberlink etc. Lees maar op hun fora.
Oei, die pannes heb ik dus niet opgemerkt. Ondertussen even op http://travaux.ovh.com gekeken en voor VoIP valt het zeer goed mee. Alleen bij die uitzonderlijke panne van vorige week zal de telefoon een dik uur offline geweest zijn.

Maar in vergelijking met de Telenet-pannes in 2011 is dit peanuts. Na onweer lag de coax er een paar keer urenlang uit en een drietal volledige werkdagen ook geen coaxsignaal gehad. Allemaal zonder enige informatie of verwittiging.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Het strafste vind ik de volgende e-mails van Telenet:
Om ons netwerk nog beter te maken, zullen wij van x tot x enkele werken uitvoeren aan het net in x.

Wij dragen er de grootste zorg voor u zo weinig mogelijk te hinderen. Toch zou het kunnen gebeuren dat onze dienstverlening voor een korte periode wordt onderbroken. Die onderbrekingen kunnen zich voordoen tussen 08:00 en 16:00.

Wij verontschuldigen ons alvast voor de eventuele hinder.
Daar sta je dan met je business abbo. Ganse dag offline...

Dergelijke zaken heb ik nog nooit meegemaakt bij Belgacom.
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 193 keer
Bedankt: 44 keer

Die mails van TN zoals hierboven interpreteer ik wel wat anders dan jij. Ik versta dat het kan dat je tussen 8 en 16u bijvoorbeeld tien minuten offline kan zijn. Ik ben me ervan bewust dat TN vaak z'n eigen interpretatie kiest voor wat ze zeggen, maar dit is overdreven.
hannelore
Forumtroll
Forumtroll
Bedankt: 2 keer

Ik heb die mail van de zomer een keer gekregen en ik kan je verzekeren dat ik die dag juist op de kop 12 minuten zonder internet heb gezeten.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Dan heb ik pech gehad want die dag wel degelijk urenlang geen connectie gehad (kan spijtig genoeg de exacte tijdstippen niet meer terugvinden).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”