Hallo iedereen,
Vorige week werden wij gebeld door "Scarlet" met een promotie voor over te schakelen naar Scarlet ONE.
Het was enkel voor bestaande klanten, niet terug te vinden op de website en enkel telefonisch te bestellen.
Het was 6 maand 10€ korting.
Nu goed ja... we zullen er eens over nadenken. Ze gingen de week nadien terugbellen.
Geen telefoontje ontvangen.
Bij deze besloten om zelf terug te bellen naar het 0800 nummer omdat we akkoord waren.
(hadden wel een 050 nr. gekregen, maar was niet vertrouwd met dit "netnummer" en dacht we geraken er ook wel via de vertrouwde weg).
Bij Scarlet wisten ze totaal van niks... zelfs niet de verantwoordelijke.
Achteraf gezien niet zo verwonderlijk vermits hun doel voornamelijk mobiele producten is hedendaags.
Ik heb de indruk dat dit niet 100% te vertrouwen is.
Heeft er iemand gelijkaardige telefoontjes gehad? Wil eens even controleren of dit wel te vertrouwen is.
Telefonische promotie Scarlet ONE
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Hmm, heb gisteren inderdaad een telefoontje gehad van Scarlet, maar dit was niet voor Scarlet ONE volgens mij (ik heb niet opgenomen, zal eens vragen wat het écht was). Er was een vrouw aan de telefoon die ons een promotie aanbood voor Scarlet MOBILE, nu ja, sinds ik niet opgenomen heb weet ik er niet veel meer over.. We zouden een abbo kunnen hebben (of korting??) van 10€/maand..
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Die promotie had ik een week of 2 eerder aangeboden gekregen.
Maar was geen interessanter aanbod dan het huidige.
Maar was geen interessanter aanbod dan het huidige.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
ze hebben mij ook gebeld voor mobile. Ik zei dat ik klant was bij mobistar en dat mijn termijn nog 12 maanden was en toen zeiden ze dat het niet interessant was en het gesprek was gedaan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Mij hebben ze ook gebeld voor die Scarlet Mobile,maar ik ben er niet op in gegaan,wat mij vooral opviel was een huilende baby op de achtergrond.
Het was een man die mij opgebeld heeft.
Het was een man die mij opgebeld heeft.
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde gekregen voor mobile en ze gewoon gezegd dat ik bij mobistar ben. Heb hun tarieven tegen mijn huidige gelegd en ze zeiden zelf ook dat wat ik nu heb voordeliger was
.
Heel wat anders dan die van telenet enkele maandan terug die bleef pushen dat telenet goedkoper was terwijl ik ze met cijfers om de oren sloeg dat het niet waar is vergeleken met wat ik nu heb *lol*.

Heel wat anders dan die van telenet enkele maandan terug die bleef pushen dat telenet goedkoper was terwijl ik ze met cijfers om de oren sloeg dat het niet waar is vergeleken met wat ik nu heb *lol*.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini