Dommel krijgt 45 opzeggingen op 5 dagen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Dit wordt beweert door iemand die zich voordoet als een ex-medewerker...
(bron: een reactie van 14/02/2012 op het artikel "Het gedrocht dat Dommel Schedom NV heet" http://hyperbart.tweakblogs.net/blog/52 ... -heet.html).
Dit is nog altijd zo waar ze werken in Walshoutem.
Heb er tot gisteren gewerkt, van een opleiding heb ik niks gezien.
Ik moest er die tickets doen maar enkel de dringende.
Daarna zetten ze mij aan de telefoon en ik kon geen technische vraag beantwoorden, dit was niet het werk dat mij beloofd was. Enfin, kreeg veel boze tel. van klanten en ik snapte die mensen wel. Maar je moest ze afschepen werd mij gezegd.
Ik kan niet onvriendelijk zijn tegen de klanten de klantendienst is er om mensen te helpen.
Als ik iedereen mag aanraden wordt NOOIT klant bij hun, want je zult meer problemen hebben dan bij een ander provider.
In die week heb ik ongeveer 45 opzeggingen verwerkt dat zegt veel.

Ik heb er maar 5 dagen gewerkt, maar in die 5 dagen heb ik daar vanal gezien wat voor mij niet door de beugel kan.
Gebruikersavatar
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Ik heb geen idee of er iets van aan is..... maar langs de andere kant, het forum en eigen ervaringen..... lijkt het ergens wel zo dat de klantendienst er zo werkt met het afschepen van klanten.

Iemand nog iets gehoord over speecconnect intussen? Zijn de overschakelaars van adsl naar vdsl intussen al geholpen? Iemand intussen al concrete antwoorden gekregen ipv afgewimpeld te worden met activatie datums die niet kloppen?
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 983
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

ik ben toch al 5 jaar klant op 2 verschillende locaties en nooit problemen gehad. ik heb er deze week nog naar gebeld en een duidelijk en goed antwoord gekregen, maar die persoon klonk nogal gehaast en precies onder stres.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Gehaast en stress indiceert toch dat hij veel telefoons krijgt met ontevrede klanten of te veel telefoons per tijdseenheid. Die misschien zelf niet zo beleefd zijn aan de telefoon en meestal spijtig genoeg de "operator van dienst" de bonen "fret". Ik kan alleen maar begrip voor die mensen opbrengen dat zij alles te verduren krijgen en toch trachten beleefd te blijven. Ik denk zelfs niet dat er nog iets of wat geupdate is op de site van dommel. Kan zijn dat ik mis ben. Maar hun VDSL2 oplossing is toch gevoelig duurder dan de andere kleine isp's. 49€ als ik het mij goed herinner.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

http://lianka.schedom-europe.net/produc ... urfen.html
Dommel vdsl2, 25mbit down, 3.5mbit up, 500gb/maand

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”