Zaterdag hebben ze me opgebeld omdat er iets loos was dus moest ik hier vertrekken met een gsm waarvan de batterij bijna leeg was.
Ondertussen was die dus uitgevallen en hebben sommige mensen me gebeld. Daarna heb ik die dus opgeladen en heb geen bericht gekregen dat er mensen waren die me gebeld hebben.
Normaal moet ik dat toch ook zien als de gsm uitstaat en daarna aangezet word ?
MV: Krijg geen bericht/melding als iemand me gebeld heeft
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
ik weet niet juist hoe de functie noemt (zal ook verschillen van provider tot provider) maar dat is instelbaar in je voicemail
ook hebben er dit weekend werken geweest bij MV en hadden ze gewaarschuwd voor "problemen"
ook hebben er dit weekend werken geweest bij MV en hadden ze gewaarschuwd voor "problemen"
The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
ik krijg die meldingen meestal als ik m'n gsm eens heropstart???
vnl het geval voor mensen die geen voicemail achterlaten en direct ophangen
ik gebruik daarom eerder de app van mobile vikings die toont wie er me belde
vnl het geval voor mensen die geen voicemail achterlaten en direct ophangen
ik gebruik daarom eerder de app van mobile vikings die toont wie er me belde
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ja dat dacht ik ook dus als ik mijn gsm terug opstart dat ik dan zie wie me heeft gebeld.
Ik weet dat er dit weekend problemen/werken zijn geweest,
maar ik heb dit nog al meegemaakt en daarom dat ik het hier eens post om te zien of er nog mensen zijn met dit probleem.
Ik weet dat er dit weekend problemen/werken zijn geweest,
maar ik heb dit nog al meegemaakt en daarom dat ik het hier eens post om te zien of er nog mensen zijn met dit probleem.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1005 keer
- Bedankt: 3744 keer
- Recent bedankt: 17 keer
Als een GSM afstaat, dan kan deze onmogelijk de gemiste oproepen zien, en dus hiervan een melding geven. Of dat nu een GSM is, een android toestel of een i-phone maakt toch geen verschil.
Als je al een bericht zou krijgen van gemiste oproepen, dat kan dat alleen maar via een sms van je provider komen ...
Als je al een bericht zou krijgen van gemiste oproepen, dat kan dat alleen maar via een sms van je provider komen ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Het gaat over de volgende dienst cfr BASE: http://www.base.be/nl/mobiel/diensten/m ... e-oproepen
Maar of dat ook beschikbaar is bij MV heb ik geen idee van. Mss lag het tijdelijk plat, mss eens peilen via Twitter.
Maar of dat ook beschikbaar is bij MV heb ik geen idee van. Mss lag het tijdelijk plat, mss eens peilen via Twitter.