kan iemand ons raad geven om telefonisch in contact te komen met scarlet.
wij hebben al verschillende keren getelefoneerd en tevergeefs .
we moeten ons telefoonnummer ingeven en ze zouden ons binnen de 24 uur contacteren maar er komt niks van.
al bedankt op voorhand
contact scarlet
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Heb je hen al eens proberen contacteren via de chat support, zodat je niet hoeft te bellen?
http://www.scarlet.be/nl/klantenzone/#chat
http://www.scarlet.be/nl/klantenzone/#chat
-
- Member
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 02 feb 2012, 16:12
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 5 keer
Nog geen ervaring met het achterlaten van een nummer. De chat heb ik wel al wat pech met gehad dat is me nog nooit gelukt.
Probeer eens te chatten en anders nog eens bellen wanneer het er niet druk is (zie contact pagina schema).
Maar ook dan kan het lang duren, gewoon geduld uitoefenen..
Probeer eens te chatten en anders nog eens bellen wanneer het er niet druk is (zie contact pagina schema).
Maar ook dan kan het lang duren, gewoon geduld uitoefenen..
- honda4life
- Moderator
- Berichten: 6160
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Tegenwoordig zijn ze druk bezig met klanten te rondselen voor hun mobiele producten vrees ik (ze hebben ons al 2x gebeld).
Je kan altijd proberen via hun gratis nummer, met een beetje geluk schakelen ze je door naar de technische dienst en heb je geen gepeperde factuur van de wachtmuziekjes
Je kan altijd proberen via hun gratis nummer, met een beetje geluk schakelen ze je door naar de technische dienst en heb je geen gepeperde factuur van de wachtmuziekjes

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –