WeePee verlaagt vanaf 14 februari (Valentijn) zijn tarieven naar mobiel,
vanaf dan geldt 1 tarief naar alle mobiele netwerken in Belgie: 0,14€/min.
Volgens de ontvangen mail is dit tarief blijvend.
En ook internetcalls.com (Delmont/Betamax) verlaagt zijn tarief naar mobiel
in België, dit gaat van 0,200€/min naar 0,023€/min sinds vandaag.
Maar wat vooral interessant is, via hen bel je gratis (freedays) naar Belgische
vaste lijnen en er is geen connectietarief!
WeePee verlaagt zijn tarieven naar mobiel
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
internetcalls is nu wel héél goedkoop.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Verdikke, net jumblo herladen! Freedays bij voipbuster zijn wel net op... Hoeveel freedays heeft internetcalls?
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Klopt. Mail vandaag verstuurt naar alle resellers. Klanten krijgen volgende week allemaal nog een individuele mail.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Overlaatst nog dit gevonden in de Market, vond het wel leuk om te vermelden.
Als je een Android telefoon heb, kan je met de app MobileVoip met AL je Betamax accounts inloggen, alé ja ik denk toch zowat alle; ik heb Jumblo, Webcalldirect, Justovoip & 12Voip getest.. Je kan gewoon steeds uitloggen en met je bestaande account inloggen om je gesprekken via je GSM te doen.. Kan interessant zijn als je niet graag belt met je pc, of je gewoon VOIP niet kan installeren op je Vaste telefoon.
Al je contacten zitten er ook gewoon in.
Als je een Android telefoon heb, kan je met de app MobileVoip met AL je Betamax accounts inloggen, alé ja ik denk toch zowat alle; ik heb Jumblo, Webcalldirect, Justovoip & 12Voip getest.. Je kan gewoon steeds uitloggen en met je bestaande account inloggen om je gesprekken via je GSM te doen.. Kan interessant zijn als je niet graag belt met je pc, of je gewoon VOIP niet kan installeren op je Vaste telefoon.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Heb die app ook geïnstalleerd. Blijkbaar ondersteunt die ook callback, zodat jij wordt opgebeld en dan je correspondent.
In combinatie met internetcalls.com kan je dan voor 2 x 0,023 EUR/min met je gsm naar gsm bellen via het gewone gsm-netwerk, dus niet over een 3G- of edge-verbinding.
In combinatie met internetcalls.com kan je dan voor 2 x 0,023 EUR/min met je gsm naar gsm bellen via het gewone gsm-netwerk, dus niet over een 3G- of edge-verbinding.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
@johcla: Dankje voor de tip!
Hier nu internetcalls.com integreren in de bestaande administratie systemen en laten bellen naar de vaste telefoon, gratis en laten doorverbinden naar klant.
Info: http://www.aldeaglobal.net/callserver/
Hier nu internetcalls.com integreren in de bestaande administratie systemen en laten bellen naar de vaste telefoon, gratis en laten doorverbinden naar klant.
Info: http://www.aldeaglobal.net/callserver/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Allez, noemen jullie dat een tariefverlaging ? Hoeveel % korting is dat ? Zelfs Belgacom is 56% goedkoperweepeechris schreef:Klopt. Mail vandaag verstuurt naar alle resellers. Klanten krijgen volgende week allemaal nog een individuele mail.

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 17 keer
bij mij komen ze dan nog steeds goedkoper uit wanneer ik kijk naar de extra inbegrepen diensten zoals 2de oproep en nummerweergave
Everything that has a beginning has an end.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
En bij belgacom betaal je abonnementskosten...VOiD schreef:Allez, noemen jullie dat een tariefverlaging ? Hoeveel % korting is dat ? Zelfs Belgacom is 56% goedkoperweepeechris schreef:Klopt. Mail vandaag verstuurt naar alle resellers. Klanten krijgen volgende week allemaal nog een individuele mail.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Maar dan ook gratis naar vaste lijnen en GSM's in de daluren en weekend ! Sorry maar een tariefverlaging van 0,004€ per minuut (Proximus nummers) is belachelijk.
Internet: EDPNet VDSL
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Voor mensen die een vast nummer willen voor bereikbaar te zijn voor de ouders/grootouders en dus zelf amper bellen (dus gewoon bvb telefoon aalsuiten op bbox en bellen maar) is weepee dus niet slecht...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
natuurlijk is weepee niet slecht, dank zij hen kan ik mijn vastelijn abo uitsparen maandelijks...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
App werkt niet goed (storing) ivm csimsimple.shahab schreef:Overlaatst nog dit gevonden in de Market, vond het wel leuk om te vermelden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-1.htmlGoztow schreef:Verdikke, net jumblo herladen! Freedays bij voipbuster zijn wel net op... Hoeveel freedays heeft internetcalls?
[Post made via mobile device ]
120 dagen

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
+1VOiD schreef:Maar dan ook gratis naar vaste lijnen en GSM's in de daluren en weekend ! Sorry maar een tariefverlaging van 0,004€ per minuut (Proximus nummers) is belachelijk.
BGC onbeperkt bellen naar gsm en fix in daluren.
55 € fibernet shake internet+digitv+telefonie
50 € internet+digitv
dus voor 5 € extra heb je dat onbeperkt bellen naar fix en gsm na 16 u & een telefoonabbo.
En hier wordt een prijsverlaging van 0,004 €/min. als een prijscrash aangenomen

Iedereen vraagt hier al lang om een flat-fee bij weepee.....ofwel blijven we collectief bij betamax

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3749 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ik begrijp al die kritiek niet zo goed:satsurfer schreef:En hier wordt een prijsverlaging van 0,004 €/min. als een prijscrash aangenomen
Iedereen vraagt hier al lang om een flat-fee bij weepee.....ofwel blijven we collectief bij betamax
- Niemand heeft de prijsverlaging als een prijscrash aangenomen, een toevallige user heeft dit hier gepost.
- Wat WeePee ook doet, ze gaan nooit kunnen concureren met Betamax. Dus waarom zouden ze hun prijzen nog moeten verlagen? Iedereen die tevreden is met de Betamax kwaliteit en service(?) zal daar toch blijven ...
- WeePee is een Belgsiche provider, en moet zich 100% aan de Belgische regels en inter-connectie tarieven houden. Zowel Belgacom, Telenet als de mobiele providers rekenen kosten aan om de gesprekken te laten termineren op hun netwerk.
- WeePee is absoluut niet geinteresseerd in de B2C markt (consumenten), hun business model is B2B (bedrijven). Bedrijven die op WeePee overschakelen doen een aanzienlijke besparing t.o.v. de klassieke providers (in- en uitgaande gesprekken, besparing abonnementskosten, besparing infrastrucuur, vb door het vervangen van hun telefooncentrales door een virtual pbx enz ...)
Deze bedrijven zijn niet geinterresseerd in een Betamax, maar willen een professionele service.
Blijf gerust verder uitbellen met betamax, ik denk niet dat WeePee daar één seconde van wakker ligt

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Zo slecht is die service van Betamax toch ook weer niet hoor
Natuurlijk is ze niet van het zelfde niveau als Weepee, maar de keren dat ik met de helpdesk gemaild heb, had ik altijd binnen de halve dag antwoordt.
Verder zet Weepee hun VOIP toch wel in de markt als consumer product (100€ Siemens telefoon+nummer+belkrediet) dus veronderstel ik dat ze er wel van wakker liggen dat heel Vlaanderen ze koopt en er direct een Dellmont abbo bijpakt. Voor mijn part hoeven ze echt niet te concurreren tegen Dellmont, maar een beetje concurrentie tov Belgacom/Telenet packs zou welkom zijn.

Verder zet Weepee hun VOIP toch wel in de markt als consumer product (100€ Siemens telefoon+nummer+belkrediet) dus veronderstel ik dat ze er wel van wakker liggen dat heel Vlaanderen ze koopt en er direct een Dellmont abbo bijpakt. Voor mijn part hoeven ze echt niet te concurreren tegen Dellmont, maar een beetje concurrentie tov Belgacom/Telenet packs zou welkom zijn.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Kennelijk zijn er heel wat vragen en opmerkingen over WeePee. Willen jullie dat we eens een chat organiseren? 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Blijkbaar zou 3starsnet vandaag ook zijn prijzen verlagen.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW