Systeem C610 IP compatibel met handset A580?

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
AfAX
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hallo, ik kocht het Gigaset C610 IP systeem aan. Vermits ik over ga op Weepee dien ik ook mijn 2e (oud) telefoontoestel te vervangen. Momenteel is de Gigaset A580 handset te verkrijgen (verschillend van de 58H dus) aan 29,9€. Kan iemand me zeggen of deze compatibel is (vooral voor de ECO Dect PLUS+ mode) met mijn systeem?
PS: ik zocht reeds op http://gigaset.com/be/nl/cms/PageCustom ... ility.html maar de A580 (niet IP ) is niet te vinden
Dank voor een eventueel antwoord.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

In feite is elke Gigaset DECT telefoon hiermee compatiebel. (ik heb zelfs een heel oud toestel van 2003 die nog steeds werkt)
En ECO DECT+ wordt wel degelijk onderteund.:
http://gigaset.com/be/nl/product/GIGASE ... l?tab=data
User_Rudy
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 11 keer

Ik had onlangs een gelijkaardige vraag.
Heb die vraag toen gesteld bij de klantenservice op http://gigaset.com/nl/nl/cms/PageContact.html
en had de volgende dag reeds een antwoord.
AfAX
Premium Member
Premium Member

Bedankt voor de antwoorden.
Intussen had ik inderdaad de support eens getest en een request gestuurd:

Dear,
The A580IP system is in your compatibility list, but the A580 handset isn't. Is this handset (A580) compatible with my C610 IP system as a second handset?
Thanks for your answer.

Hun antwoord:

Dear Mr.[mijn naam],
Thank you for your e-mail. We are glad to be of assistance.
Unfortunetly the A58H is not compatible with the C610 IP, you can connect them with eachother but VOIP call will not be possible.
Best regards,
Technical Support for Gigaset Products
Phone + 32 (0) 78 15 66 79
Fax +32 (0) 2 714 82 01
Website: www.gigaset.com/customercare

Bij mij is het dus wel om de VOIP calls te doen. Goede support alvast. Dan maar het dubbele betalen voor een compatibele bijkomende handset.
AfAX
Premium Member
Premium Member

En om het verhaal af te maken:
Verleden week maandag contact opgenomen met de Gigaset support, dit maal met de vraag of de A510H compatibel was (A510h stond niet in de compatibiliteitslijst van hun Belgisch NL gedeelte op hun site, maar werd wel vermeld als compatibel in een software update van de C610IP.
Het antwoord dinsdag was 100% compatibeliteit en het ontbreken van de A510h in de lijst werd bevestigd en zou doorgegeven worden aan hun webmaster om up te daten.
Dinsdag dus een A510H handset besteld, vrijdag aangekomen, vrijdagavond geconnecteerd zonder issues op de C610IP.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”