Ik had graag mijn DS211+ extern toegankelijk gemaakt, maar stel nu vast dat ik geen DMZ of portforwarding kan instelling via de webinterface van Telenet.
De bewaarknop blijkt er niet te staan, hoewel deze bij de gewone instellingen wel tevoorschijn komt...
Zie ik iets over het hoofd, of zijn er nog mensen die hun "geavanceerde instellingen" niet kunnen bewaren?
Ongeacht het tabblad dat ik kies 'netwerk', 'firewall' of 'port forwarding', de knop komt niet te voorschijn...
Zie screenshot van betreffende pagina in bijlage...
Telenet router: "geavanceerde instellingen": geen bewaarknop
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 22 keer
- Contacteer:
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Hier geen probleem, zie alle knoppen
PS: met welke browser ga je kijken ? of heb je al andere geprobeerd ?
PS: met welke browser ga je kijken ? of heb je al andere geprobeerd ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 22 keer
- Contacteer:
Heb zowel met Google Chrome, Firefox 7 als IE 9 geprobeerd, maar heeft hier blijkbaar niks mee te maken.
Ondertussen gevonden dat de bewaarknop verborgen wordt, zolang je het rode uitroepteken op het tabblad 'port forwarding' niet weg werkt.
Enkele instellingen van vroeger zijn op vandaag blijkbaar niet meer mogelijk en moesten eerst door mezelf gewist worden, vooraleer ik andere aanpassingen kon doen. Beetje belachelijk, maar goed.
Problem solved.
Ondertussen gevonden dat de bewaarknop verborgen wordt, zolang je het rode uitroepteken op het tabblad 'port forwarding' niet weg werkt.
Enkele instellingen van vroeger zijn op vandaag blijkbaar niet meer mogelijk en moesten eerst door mezelf gewist worden, vooraleer ik andere aanpassingen kon doen. Beetje belachelijk, maar goed.
Problem solved.