Pagina 1 van 1

Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 19:14
door Dima_2005
Ik heb eigenlijk een vraag ivm het forwarden van een telefoongesprek. Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
* Iemand belt naar nummer xxxxxxxx
* Hier neemt niemand op en moet dus geforward worden naar nummer yyyyyy
* Het forwarden naar nummer yyyyyy moet gebeuren via de IP-lijn ipv via gewone telefoonlijn

Iemand zo'n opstelling? Weet iemand hoe je zoiets doet?

Re: Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 19:32
door User_Rudy
Door suffix #1 toe te voegen aan het nummer yyyyyy , wordt eerste VOIP verbinding gebruikt.

Re: Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 19:34
door Dima_2005
Ik krijg te horen: "deze oproep is niet geautoriseerd op deze aansluiting". Die belt dus effectief door naar Telenet.

Re: Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 20:01
door iceke
User_Rudy schreef:Door suffix #1 toe te voegen aan het nummer yyyyyy , wordt eerste VOIP verbinding gebruikt.
Volgens mij klopt dit niet op een c610ip, op m'n 470ip & s685 is dit wel zo, op een 610ip moet je daar een knop voor toewijzen en kan je dan uit een menu kiezen via welke provider je belt.
Probeer eens het telefoonnummer ook bij uw kiesregels te zetten, bij mij lukt het blijkbaar niet, welk nummer ik ook selecteer ik kom direct op de voicemail van weepee terecht.

Re: Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 20:15
door Dima_2005
Ik kom van een C470IP, daar lukte het ook niet.

Re: Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 20:22
door iceke
Is het een Weepee nummer ? dan kn je dat natuurlijk ook gewoon doen in hun klantentool.

Re: Gigaset C610IP call diversion

Geplaatst: 16 dec 2011, 20:30
door Dima_2005
Nop, het is de vaste lijn vaste lijn dat ik wil laten forwarden naar WeePee moest ik niet thuis zijn...Maar ik wil niet de tarief van Telenet betalen, ik betaal dat liever aan VoipDiscount o.d.