Ik heb eigenlijk een vraag ivm het forwarden van een telefoongesprek. Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
* Iemand belt naar nummer xxxxxxxx
* Hier neemt niemand op en moet dus geforward worden naar nummer yyyyyy
* Het forwarden naar nummer yyyyyy moet gebeuren via de IP-lijn ipv via gewone telefoonlijn
Iemand zo'n opstelling? Weet iemand hoe je zoiets doet?
Gigaset C610IP call diversion
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6887
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Volgens mij klopt dit niet op een c610ip, op m'n 470ip & s685 is dit wel zo, op een 610ip moet je daar een knop voor toewijzen en kan je dan uit een menu kiezen via welke provider je belt.User_Rudy schreef:Door suffix #1 toe te voegen aan het nummer yyyyyy , wordt eerste VOIP verbinding gebruikt.
Probeer eens het telefoonnummer ook bij uw kiesregels te zetten, bij mij lukt het blijkbaar niet, welk nummer ik ook selecteer ik kom direct op de voicemail van weepee terecht.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2524
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Nop, het is de vaste lijn vaste lijn dat ik wil laten forwarden naar WeePee moest ik niet thuis zijn...Maar ik wil niet de tarief van Telenet betalen, ik betaal dat liever aan VoipDiscount o.d.