Pagina 1 van 1
Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 11:32
door wouter5
Tegenwoordig herstart onze modem op zeer onregelmatige tijdstippen. Dit is echt vreselijk irritant, want als je aan het bellen of het surfen bent valt alles opeens weg. Na 1 minuutje, wanneer de modem terug opgestart is, kan je gewoon terug verder doen tot de modem opnieuw beslist te herstarten (dit gaat van 5 minuten tot een halve dag). Ik heb al geprobeerd de modem 30 minuten uit te zetten, ik heb alle kabels gecontroleerd, maar tot dusver geen oplossing gevonden. Iemand die weet wat ik moet doen ?
Re: Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 11:48
door ubremoved_539
wouter5 schreef:Iemand die weet wat ik moet doen ?
Wat doe je als je auto stil valt ? Naar de garage gaan denk ik...
Wat doe je als je modem stil valt ? Telenet bellen denk ik...
Geen idee waarom dit zo moeilijk is

Re: Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 13:04
door wouter5
Ben vergeten te vermelden dat ik al naar de klantendienst van telenet heb gebeld. Zij zouden daar iets veranderd hebben, maar het probleem is nog steeds niet verholpen...
Re: Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 13:12
door ubremoved_539
wouter5 schreef:Ben vergeten te vermelden dat ik al naar de klantendienst van telenet heb gebeld.
Probleem is inderdaad dat men je meestal afscheept met een verhaaltje... het zijn je kabels, het is je router, het is een virus, ... dus je zal moeten proberen tot je iemand hebt die je probleem ernstig neemt.
wouter5 schreef:Zij zouden daar iets veranderd hebben, maar het probleem is nog steeds niet verholpen...
Nonsens... het enige wat men kan doen is een technieker langs sturen.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 13:35
door mailracer
Kan gewoon een defecte voedingsdoos zijn. Rammel eens met de stekkers en zie of er niets los hangt.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 14:04
door wouter5
r2504 schreef:
Probleem is inderdaad dat men je meestal afscheept met een verhaaltje... het zijn je kabels, het is je router, het is een virus, ... dus je zal moeten proberen tot je iemand hebt die je probleem ernstig neemt.
Dat vrees ik dus ook !
mailracer schreef:Kan gewoon een defecte voedingsdoos zijn. Rammel eens met de stekkers en zie of er niets los hangt.
Ik heb er eens goed mee gerammeld maar de modem viel niet uit...
Re: Probleem modem
Geplaatst: 27 nov 2011, 15:36
door ubremoved_539
wouter5 schreef:Dat vrees ik dus ook !
Blijven bellen... is de enige methode. En laat je niet afschepen tot iemand effectief kijkt naar de modem-registraties die gebeuren.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 28 nov 2011, 16:31
door Telenet
wouter5,
Kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het hier graag verder na voor jou.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 28 nov 2011, 22:25
door wouter5
Charlotte schreef:wouter5,
Kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het hier graag verder na voor jou.
Ik zou heel graag mijn klantennummer doorsturen, maar om een of andere reden kan ik geen privéberichten sturen...
Heb ik nog te weinig posts ofzo ?
EDIT: nu lukt het blijkbaar dus wel ...
Re: Probleem modem
Geplaatst: 29 nov 2011, 10:03
door ubremoved_539
Charlotte schreef:Kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het hier graag verder na voor jou.
Waarom kunnen de mensen van de helpdesk dat niet gewoon nakijken ? Te lui ?
Re: Probleem modem
Geplaatst: 29 nov 2011, 10:57
door Kenneth
Het is niet omdat er hier staat dat ze het verder gaan nakijken dat het daarom ook gebeurt. Heb maand of drie,vier ook een bericht mogen sturen met de gegevens maar heb daar niets meer van gehoord.
Maar zou me niet verwonderen dat de helpdesk zelf misschien ook wel iets meer zou kunnen doen
Re: Probleem modem
Geplaatst: 29 nov 2011, 12:08
door ubremoved_539
Kenneth schreef:Maar zou me niet verwonderen dat de helpdesk zelf misschien ook wel iets meer zou kunnen doen
Ik heb gelijkaardige issues gehad en de technieker die uiteindelijk ter plaatse kwam vertelde me dat ze dit probleem perfect hadden kunnen zien op de helpdesk aangezien ze over dezelfde tools beschikken. De technieker is dus gewoon terug kunnen vertrekken omdat het probleem niet bij mij zat (was een algemeen probleem in de straat).
Niet alléén zorgen de "luie helpdeskers" dus voor ontevreden klanten, maar zorgen ze ook nogmaals dat techniekers nodeloos hun tijd verprutsen. Nu ja, volgens TN zou men dit process verbeteren, alléén hoor ik dat al minstens 5 jaar

Re: Probleem modem
Geplaatst: 01 dec 2011, 13:41
door wouter5
Charlotte neemt precies wel haar tijd

Re: Probleem modem
Geplaatst: 01 dec 2011, 14:35
door Goztow
Vergeet niet dat achter die account ook mensen zitten die je trachten te helpen, en net als alle mensen hebben zij ook wat tijd nodig, en misschien af en toe eens een herinnering

. Maar niet om de 2 dagen, hé

.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 01 dec 2011, 16:50
door mailracer
Via een supportfunctie op het net melden ze ons binnen de vier dagen te contacteren met een oplossing. Maar als de problemen wat ingewikkeld worden, dan hoor je hier niets meer van.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 01 dec 2011, 17:26
door Kenneth
Goztow schreef:Vergeet niet dat achter die account ook mensen zitten die je trachten te helpen, en net als alle mensen hebben zij ook wat tijd nodig, en misschien af en toe eens een herinnering

. Maar niet om de 2 dagen, hé

.
Ik vergeet dat zeker niet. Ik apprecieerde het dat ze mijn gegevens vroeg. Maar de opvolging mocht misschien wel ietske beter

Heb ongeveer een maand geleden een herinnering gestuurd maar geen reactie op gekregen.
Maar ik ben er zeker van dat er al andere mensen geholpen zijn
Re: Probleem modem
Geplaatst: 01 dec 2011, 17:36
door raf1
Achter dat Charlotte-account zitten Telenet-medewerkers die de reputatie van het merk Telenet beschermen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Online_rep ... management
Beetje naïef om te denken dat Charlotte hier zit om te helpen.
Als Charlotte hier zat om te helpen, dan had ze wellicht iets meer posts dan die enkele 'reputation management'-tussenkomsten.
Bij problemen moet je de klantendienst contacteren:
http://contact.telenet.be/
En als je een VIP-behandeling wil, dan contacteer je Duco himself.
Re: Probleem modem
Geplaatst: 01 dec 2011, 17:41
door krisken
Mja noem mij naïef, maar toch ben ik er zeker van dat de personen achter Charlotte weldegelijk helpen. Zie ook twitter...
Re: Probleem modem
Geplaatst: 02 dec 2011, 11:08
door ubremoved_539
raf1 schreef:Beetje naïef om te denken dat Charlotte hier zit om te helpen.
Als Charlotte hier zat om te helpen, dan had ze wellicht iets meer posts dan die enkele 'reputation management'-tussenkomsten.
Ze helpt wel... al is het meestal in puur administratieve klachten.
raf1 schreef:En als je een VIP-behandeling wil, dan contacteer je Duco himself.
Wat mij betreft is dat een normale behandeling (al is ze wel supersnel)... daar neemt men je probleem tenminste ernstig !