Probleem modem

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
wouter5
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Tegenwoordig herstart onze modem op zeer onregelmatige tijdstippen. Dit is echt vreselijk irritant, want als je aan het bellen of het surfen bent valt alles opeens weg. Na 1 minuutje, wanneer de modem terug opgestart is, kan je gewoon terug verder doen tot de modem opnieuw beslist te herstarten (dit gaat van 5 minuten tot een halve dag). Ik heb al geprobeerd de modem 30 minuten uit te zetten, ik heb alle kabels gecontroleerd, maar tot dusver geen oplossing gevonden. Iemand die weet wat ik moet doen ?
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.

Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

wouter5 schreef:Iemand die weet wat ik moet doen ?
Wat doe je als je auto stil valt ? Naar de garage gaan denk ik...

Wat doe je als je modem stil valt ? Telenet bellen denk ik...

Geen idee waarom dit zo moeilijk is :lol:
wouter5
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Ben vergeten te vermelden dat ik al naar de klantendienst van telenet heb gebeld. Zij zouden daar iets veranderd hebben, maar het probleem is nog steeds niet verholpen...
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.

Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

wouter5 schreef:Ben vergeten te vermelden dat ik al naar de klantendienst van telenet heb gebeld.
Probleem is inderdaad dat men je meestal afscheept met een verhaaltje... het zijn je kabels, het is je router, het is een virus, ... dus je zal moeten proberen tot je iemand hebt die je probleem ernstig neemt.
wouter5 schreef:Zij zouden daar iets veranderd hebben, maar het probleem is nog steeds niet verholpen...
Nonsens... het enige wat men kan doen is een technieker langs sturen.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Kan gewoon een defecte voedingsdoos zijn. Rammel eens met de stekkers en zie of er niets los hangt.
wouter5
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

r2504 schreef: Probleem is inderdaad dat men je meestal afscheept met een verhaaltje... het zijn je kabels, het is je router, het is een virus, ... dus je zal moeten proberen tot je iemand hebt die je probleem ernstig neemt.
Dat vrees ik dus ook !
mailracer schreef:Kan gewoon een defecte voedingsdoos zijn. Rammel eens met de stekkers en zie of er niets los hangt.
Ik heb er eens goed mee gerammeld maar de modem viel niet uit...
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.

Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

wouter5 schreef:Dat vrees ik dus ook !
Blijven bellen... is de enige methode. En laat je niet afschepen tot iemand effectief kijkt naar de modem-registraties die gebeuren.
Gebruikersavatar
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

wouter5,

Kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het hier graag verder na voor jou.
wouter5
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Charlotte schreef:wouter5,

Kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het hier graag verder na voor jou.
Ik zou heel graag mijn klantennummer doorsturen, maar om een of andere reden kan ik geen privéberichten sturen...
Heb ik nog te weinig posts ofzo ?

EDIT: nu lukt het blijkbaar dus wel ...
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.

Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Charlotte schreef:Kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het hier graag verder na voor jou.
Waarom kunnen de mensen van de helpdesk dat niet gewoon nakijken ? Te lui ?
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Het is niet omdat er hier staat dat ze het verder gaan nakijken dat het daarom ook gebeurt. Heb maand of drie,vier ook een bericht mogen sturen met de gegevens maar heb daar niets meer van gehoord.

Maar zou me niet verwonderen dat de helpdesk zelf misschien ook wel iets meer zou kunnen doen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Kenneth schreef:Maar zou me niet verwonderen dat de helpdesk zelf misschien ook wel iets meer zou kunnen doen
Ik heb gelijkaardige issues gehad en de technieker die uiteindelijk ter plaatse kwam vertelde me dat ze dit probleem perfect hadden kunnen zien op de helpdesk aangezien ze over dezelfde tools beschikken. De technieker is dus gewoon terug kunnen vertrekken omdat het probleem niet bij mij zat (was een algemeen probleem in de straat).

Niet alléén zorgen de "luie helpdeskers" dus voor ontevreden klanten, maar zorgen ze ook nogmaals dat techniekers nodeloos hun tijd verprutsen. Nu ja, volgens TN zou men dit process verbeteren, alléén hoor ik dat al minstens 5 jaar :roll:
wouter5
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Charlotte neemt precies wel haar tijd :D
Fastfiber 2500/2500.
Ubiquiti Unifi.

Youfone 50Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15164
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Vergeet niet dat achter die account ook mensen zitten die je trachten te helpen, en net als alle mensen hebben zij ook wat tijd nodig, en misschien af en toe eens een herinnering ;). Maar niet om de 2 dagen, hé :).
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Via een supportfunctie op het net melden ze ons binnen de vier dagen te contacteren met een oplossing. Maar als de problemen wat ingewikkeld worden, dan hoor je hier niets meer van.
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Goztow schreef:Vergeet niet dat achter die account ook mensen zitten die je trachten te helpen, en net als alle mensen hebben zij ook wat tijd nodig, en misschien af en toe eens een herinnering ;). Maar niet om de 2 dagen, hé :).
Ik vergeet dat zeker niet. Ik apprecieerde het dat ze mijn gegevens vroeg. Maar de opvolging mocht misschien wel ietske beter :wink: Heb ongeveer een maand geleden een herinnering gestuurd maar geen reactie op gekregen.

Maar ik ben er zeker van dat er al andere mensen geholpen zijn
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6193
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 3 keer

Achter dat Charlotte-account zitten Telenet-medewerkers die de reputatie van het merk Telenet beschermen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Online_rep ... management

Beetje naïef om te denken dat Charlotte hier zit om te helpen.
Als Charlotte hier zat om te helpen, dan had ze wellicht iets meer posts dan die enkele 'reputation management'-tussenkomsten.

Bij problemen moet je de klantendienst contacteren:
http://contact.telenet.be/

En als je een VIP-behandeling wil, dan contacteer je Duco himself.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Mja noem mij naïef, maar toch ben ik er zeker van dat de personen achter Charlotte weldegelijk helpen. Zie ook twitter...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

raf1 schreef:Beetje naïef om te denken dat Charlotte hier zit om te helpen.
Als Charlotte hier zat om te helpen, dan had ze wellicht iets meer posts dan die enkele 'reputation management'-tussenkomsten.
Ze helpt wel... al is het meestal in puur administratieve klachten.
raf1 schreef:En als je een VIP-behandeling wil, dan contacteer je Duco himself.
Wat mij betreft is dat een normale behandeling (al is ze wel supersnel)... daar neemt men je probleem tenminste ernstig !
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”