Gisteren werden we gebeld door belgacom. Ze gingen een technieker sturen, aangezien er iets aan de telefoonlijn verkeerd zou zijn. Deze technieker zou vrijdag (morgen dus) komen. Weet iemand of er nog een mogelijkheid is om deze afspraak te verzetten, aangezien er eigelijk niemand thuis kan zijn op dat moment (toen dachten we dat vrijdag ok was).
Bij de klantendienst zijn er niet echt de juiste onderwerpen om te kiezen waarover het probleem gaat, en daar geraken we (nu al na een half uur) niet binnen. Wat raden jullie aan? Is er een ander telefoon-nummer? Of misschien via mail (ook al moet het wel snel gaan)?
Bedankt!
(extra info: Mijn internet abonnement is bij Dommel, maar die hebben er in dit geval niets mee te maken denk ik. Daarom dat ik het hier bij Belgacom zet.)
Verplaatsing afspraak belgacom technieker
-
- Crew support
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 315 keer
Zojuist gedaan, maar ze zeiden met dat ik moest bellen naar de technische dienst. Dat zal ik dan nog maar eens proberen.
Edit: Nu geraakte ik wel direct binnen bij de helpdienst. Het is dus opgelost. bedankt voor het antwoord.
Edit: Nu geraakte ik wel direct binnen bij de helpdienst. Het is dus opgelost. bedankt voor het antwoord.