"Surft u al tegen 3mbit??"NEE wel degelijk niet... da 'toolke' mogen ze van mijn part in de prullebak smijten!!!!
zijn er mensen die dir herkennen ...graag suggesties...? :o
Ik weet het eigenlijk allemaal niet hoorThe Oddity schreef:Nukem, normaal gaan ze niet in de centrale beslissen wie wel en niet ge-upgrade wordt. Voor zover ik het goed gelezen heb zal iedereen ge-upgrade worden, alleen zullen zij die te ver zitten om max. 3.3Mbit/s downstream te hebben gewoon aan een lagere snelheid syncen. Want die die te ver zitten voor 3.3 kunnen dan aan 2Mbit/s surfen. Volgens mij is hij gewoon nog niet ge-upgrade.
idd geduldig afwachten gelijk ik: 31/03/2003
Mja kan zijn (zal ook zo wel zijn) ik heb de topic ook niet verder meer gevolgd.The Oddity schreef:Euh, Nukem ja je kan dat vragen.
Ik heb die post ook gelezen maar dat had niks met de afstand van de centrale te maken dat ze die op 1.1 terug gezed hadden. Hij kon namelijk perfect 3.3Mbit/s halen. Maar het toeval wou dat hij een onstabiele verbinding kreeg sinds dat hij op 3.3 zat. Tevens synchroniseerde hij aan en lagere snelheid (+- 2.5) Door een nieuwere driver te installeren was dit opgelost. En volgens mij zou die stabiliteit ook opgelost moeten zijn met die nieuwere driver. (zie topic hier)
Het was trouwens algemeen geweten dat er onstabiliteit was met oudere drivers van dat toestel. Sowieso wordt iedereen op 3.3 gezet. Slechts bij uitzonderlijke gevallen zal daar achteraf nog aan gewijzigd worden.
mja van 31/01 --> 31/03
Als je je downloadgedrag niet veranderd zal je niet over je limiet gaan met 3.3Mbit/s, maar (toegegeven) het is heel verleidelijk om na zo'n snelle download toch nog maar even dat andere ook te downloaden omdat het toch zo lekker snel gaattuur schreef:pffft ik wil die 3mbit NIET whaaaaah ,btw als het komt is het maar voor eind maart![]()
nog sneller naar het limiet
Wordt inderdaad gedaan. Heeft dan vooral te maken met de kwaliteit van de koper in de grond. Er zijn streken waar de koper al zo lang onder de grond zit, dat eigenlijk amper ADSL aankan (wegens storingen), en daar loopt het dan mis bij die 3.3MbitNuKeM schreef: Ik weet het eigenlijk allemaal niet hoor![]()
Kan zijn dat je gelijk hebt. Ik heb iemand horen vertellen dat zijn verbinding te onstabiel was -> belde naar skynet -> ginder vroegen ze hem of ze hem terug op 1.1Mbit/s moesten zetten (omdat dat de problemen zou verhelpen waarschijnlijk aangezien hij die vroeger niet had).
Wil wel even opmerken dat dit enkel gedaan wordt, wanneer er storingen na de upgrade van 3.3Mbit/s vast gesteld worden. Maw iedereen wordt eerst op 3.3Mbit/s gezet, en het is pas nadien, dat door de kwaliteit, afstand, etc. etc. dat men eventueel de snelheid weer beperkt omwille van bepaalde factoren. BGC gaat niet iemand niet upgraden naar 3.3Mbit/s!Wordt inderdaad gedaan. Heeft dan vooral te maken met de kwaliteit van de koper in de grond. Er zijn streken waar de koper al zo lang onder de grond zit, dat eigenlijk amper ADSL aankan (wegens storingen), en daar loopt het dan mis bij die 3.3Mbit
Dat is toch de uitleg die ik via via te horen heb gekregen