Dommel klantnummer

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Teske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2008, 15:25

Ik sta op het punt dommel af te zeggen maar stuit op een probleem.
Elders hier lees ik dat je u klantennummer dient op te geven in je opzegbrief.
Nu op mijn maandelijkse factuur vindt ik die nergens terug, ook niet als ik inlog in het crm
Wat ik daar wel terugvind via "bekijk algemene pakketinfo" bovenaan links een " id" nummer.
fictief vb: id:50123
Is dit mijn klantnummer? Ik kom er niet direct uit :oops:

bij "klant informatie" vind ik nog een ander id nr terug die een stuk langer is
CONTRACT: yes (id = 11111111111111111)

Kon er nu niet gewoon klantnummer staan? :bang:
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik zou u telefoonnummer geven + ID nummers. Dan ben je zeker dat de nummer dat ze nodig hebben er in staat.
Of hier staat een antwoord dat hier vroeger ook gevraagd is geweest: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24032
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Teske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2008, 15:25

Bedankt, de kogel is door de kerk.
De ontelbare disconnects en uitblijven van een oplossing deden het hem
25 verschillende ip's per avond waren geen rariteit, net iets teveel van het goede. :evil:

mvg.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”